  • 1. Data: 2004-04-17 21:35:48
    Temat: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Mam problemy ze spłatą kredytu - bank przekazał sprawę do Kancelarii Kruk.
    Nękanie przez nich (bo to trudno nazwać rozmową) - rozumiem.
    Ale nie rozumiem jakim prawem zaczęli ostatnio nękać (na razie "tylko"
    telefonicznie - NA RAZIE) moich teściów?!!?
    Przecież ani z nimi nie mieszkam, kontakty też mamy rzadkie - pewnie wzięli
    nazwisko panieńskie żony, adres panieński i wszelkie dane łącznie z imionami
    teściów, bo do teściowej zwracali się... PO IMIENIU!!!
    Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    No sorki - ale to już skandal!!
    Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

  • 2. Data: 2004-04-17 21:39:55
    Temat: Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)

  • 3. Data: 2004-04-17 21:55:08
    Temat: Re: KRUK nęka moich teściów !!
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    KRUK!!!!!! należy bardzo ładnie ich odesłać!! kancelaria, która wciskam
    ludziom "straszaki" na temat zadłużeń "Canal +". Olać tych cwaniaków, bo
    oprócz straszenia niczego nie potrafią!! Złożyć po prostu zawiadomienie o
    popełnieniu przestepstwa "użycia groźby" do prokuratury:)
    pozdrawiam

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:458d.0000060b.4081a333@newsgate.onet.pl...

  • 4. Data: 2004-04-17 22:15:59
    Temat: Re: Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:458d.00000612.4081a42b@newsgate.onet.pl...
    > Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)

    Nie ma znaczenia. Za nękanie im niewiele można zrobić. Ale teściowie mogą
    złożyć skargę do GIODO, bo podejrzewam, że nie wyrażali zgody do
    administrowania ich danymi przez tę zacną kancelarię. Albo pismo do nich
    napisać, wzywające do podania, skąd mają ich dane osobowe. Myślę, że ktoś
    tam powinien się zastanowić.

  • 5. Data: 2004-04-17 22:50:51
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    kredytobiorca wrote:
    > Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)

    ja zzawsze radziłem podpalać takimi kwitami w grillu. I nigdy jeszcze nikt
    nie mial o to pretensji. Poza tym bank ma wiele innych możliwości
    dochodzenia należności, jak sprzedął wundykatorom, to znaczy, że uznał że
    nic nie wydębi.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 6. Data: 2004-04-18 01:07:50
    Od: "TOmek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Pussy" <i...@w...pl> napisał :
> [...]
    > oprócz straszenia niczego nie potrafią!! Złożyć po prostu zawiadomienie o
    > popełnieniu przestepstwa "użycia groźby" do prokuratury:)

    Całkiwicie popieram, jeśli zadzwonią jeszcze raz poproś o dane, imię i
    nazwisko
    osoby która od tych dziadów dzwoni, wytłumacz ładnie iż dzwonią pod zły
    numer
    a następny telefon zostanie potraktowany jako próba wyłudzenia
    izastraszanie,
    i zostanie to zgłoszone w prokuratrze. Przecież to Ty zalegasz z opłatami a
    nie teściowie.
    Poinformuj również pracownika który dzwoni iż
    powiadomisz centrale firmy kruk o jego niekompetencji.

    TOmek

  • 7. Data: 2004-04-18 06:34:33
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Pomyłka: to KOKSZTYS i S-ka !! (no txt)

    Hehehehe, a jaka spolka? Widze, ze nastepna gwiazda windykacji nam sie
    narodzila :o)
    JG

  • 8. Data: 2004-04-18 06:40:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    i...@w...pl news:c5s927$4ua$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Złożyć po prostu zawiadomienie o
    > popełnieniu przestepstwa "użycia groźby" do prokuratury:)

    Co nieco z zycia wzietych informacji o grozbach karalnych -
    http://www.raf256.com/arnold/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-04-18 09:22:59
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    > No sorki - ale to już skandal!!
    > Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

    to dosc powszechna metoda. f-ma windykacyjna dzwoniac do Twoich tesciow
    liczy na pewien efekt psychologiczny. przypuszczaja, ze jest Ci strasznie
    wstyd, ze masz dlug i ze pewnie nie chcialbys aby Twoi najblizsi sie o tym
    dowiedzieli. licza, iz zareagujesz i zaplacisz aby nie miec obciachu :)
    bo pewnie dbasz o swoje dobre imie i reputacje, a oni chca wywolac presje
    psychologiczna u Ciebie skutkujaca pozadanym zachowaniem czyli splata dlugu.

    pozdr.
    marcin

  • 10. Data: 2004-04-18 23:51:16
    Od: "lolek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ja wszystko rozumiem - ale to już przesada!
    > No sorki - ale to już skandal!!
    > Nie wiecie gdzie i jak można, należy się poskarżyć??

    Windykacja tylko za zgodą dłużnika

    Aby przekazać dane zadłużonego klienta firmie windykacyjnej, trzeba mieć
    jego zgodę - uznał Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie. To cios dla
    operatorów telekomunikacyjnych, czy banków, którzy chętnie sprzedają
    wierzytelności swoich klientów.

    http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,1947889.html