  • Data: 2004-03-07 14:26:56
    Temat: Re: KRUK (itp) moze nam nagwizdac ??
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >  Dziwna sprawa. [ciach]
    >  Dlatego na tej podstawie uważam, że zgoda dłużnika na przekazanie jego
    danych
    > firmie windykacyjnej nie jest konieczna.

    wszystko ladnie pieknie. ale tutaj dlug byl wyimaginowany, wirtualny,
    nieprawdziwy. ja bym na dodatek pozwal operatora i windykatora o naruszenie
    dobr osobistych. oni w ogole nie badaja zasadnosci, nie sprawdzaja
    czy dlug jest prawdziwy i czy "wierzyciel" ma prawo dochodzic roszczen.

    ostatnio moj znajomy rozmawial telefonicznie z firma kruk. nagral
    rozmowe. pod koniec rozmowy oczywiscie poinformowal krukacza o tym
    fakcie, a ten strasznie sie zirytowal i zaczal sie jakac. "wierzyciel"
    oczywiscie nie ma podstaw do sciagania "dlugu" bo z dokumentow jasno
    wynika, ze dlugu nie ma. "wierzyciel" to duza firma, ktora dziala z pozycji
    sily. znajomy sprawe odda do sadu.

    pozdr.
    marcin