  • 1. Data: 2004-03-05 07:02:09
    Temat: KRUK (itp) moze nam nagwizdac ??
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Z pl.rec.telewizja :

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,19478
    89.html

    Tym samym od teraz firmy typu KRUK, ktore nachodza po domach abonentow
    Wizja/Canal i strasza wymownymi listami moga sie pocalowac w d... Jak ktos
    dostanie od nich jakies pismo to nalezy od razu zglaszac sprawe do GIODO lub
    na policje, bo lamia ustawe z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz.U.02.101.926):
    Art. 51. 1. Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do ochrony
    danych osobowych udostępnia je lub umożliwia dostęp
    do nich osobom nieupoważnionym, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    Fantom

  • 2. Data: 2004-03-05 07:58:00
    Temat: Re: KRUK (itp) moze Ci nagwizdac ??
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:c298n0$774$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Z pl.rec.telewizja :
    > [...................]

    Na jakiej podstawie uważasz, że oprócz Ciebie jest
    na grupie ktoś, kto tak jak Ty nie płaci rachunków?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jak długo trwa minuta, zależy od tego po której

  • 3. Data: 2004-03-05 08:14:17
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Na jakiej podstawie uważasz, że oprócz Ciebie jest
    > na grupie ktoś, kto tak jak Ty nie płaci rachunków?.

    > Pozdrawiam - Andy_K.

    Mnie się post podoba i nie ma znaczenia czy ktoś płaci czy nie.
    A jak Ci się nudzi to polecam: http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

  • 4. Data: 2004-03-05 08:14:17
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

  • 6. Data: 2004-03-05 08:36:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej_K. wrote:

    > Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:c298n0$774$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Na jakiej podstawie uważasz, że oprócz Ciebie jest
    > na grupie ktoś, kto tak jak Ty nie płaci rachunków?.

    O ja bardzo przepraszam. Gdyby to chodziło o takie trywialne sytuacje
    to bym się nie wypowiadał. Ale...
    Właśnie tepsa mnie ściga o rachunek sprzed 2 lat. Który to rachunek im
    zapłaciłem normalnie w terminie, po pierwszym ponagleniu poszedłem do
    boku, pokazałem rachunek, powiedzieli "o, nasza pomyłka" i... po trzech
    miesiącach znowu wezwali do zapłaty. Zadzwoniłem, poprosili o
    przefaksowanie. Przefaksowałem im to już od tego czasu dokładnie 12
    razy! Ta banda debili ma chyba niszczarkę pod faksem.
    Niby wielka to kwota nie jest, jakies 300 pln, ale do cholery, dlaczego
    mam płacić 2 razy za to samo!
    Teraz słyszę, że tepsa sprzedaje długi, i czekam kiedy mój sprzedadzą.
    I to mi się cholernie (żeby nie powiedzieć dosadniej) nie podoba.
    Słucham, co pan na to?
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-03-05 08:36:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

  • 8. Data: 2004-03-05 09:05:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie się post podoba i nie ma znaczenia czy ktoś płaci czy nie.
    > A jak Ci się nudzi to polecam:
    > http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

    Bóbciu!, zanim się weźmiesz za kwalifikowanie kogoś
    na liście troll'i, weź się za siebie bo jesteś lamerem:
    a) Nigdy nie cytuje się podpisów i pozdrowień
    b) Pisząc na grupę masz obowiązek robić to prawidłowo
    skonfigurowanym czytnikiem - http://tinyurl.com/p5nb
    c) Nie bądź takim dupkiem na jakiego wyglądasz i nie
    lekceważ "czytacieli" Twoich wypocin - podpisuj je.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bezinteresowna przyjaźń może istnieć tylko

  • 7. Data: 2004-03-05 09:05:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 9. Data: 2004-03-05 09:08:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c29e78$ee6$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > zapłaciłem normalnie w terminie, po pierwszym ponagleniu poszedłem do
    > boku, pokazałem rachunek, powiedzieli "o, nasza pomyłka" i... po trzech

    To jest "inna para kaloszy". Ja miałem na myśli
    *świadomych naciągaczy* oburzonych iż ktoś
    śmie ich ścigać za niezapłacone rachunki.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 10. Data: 2004-03-05 09:08:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>