  • Data: 2004-03-05 15:49:23
    Temat: Re: KRUK (itp) moze nam nagwizdac ??
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym samym od teraz firmy typu KRUK, ktore nachodza po domach abonentow
    > Wizja/Canal i strasza wymownymi listami moga sie pocalowac w d... Jak ktos
    > dostanie od nich jakies pismo to nalezy od razu zglaszac sprawe do GIODO lub
    > na policje, bo lamia ustawe z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    > osobowych (Dz.U.02.101.926):

    hej!

    Hmm.. wlasnie jestem troszeczke zdziwiony tym orzeczeniem... oczywiscie
    nie czytalem uzasadnienia, ale z tego co udalo mi sie przeczytac w gazecie to
    wnioskuje, ze praktycznie uniemozliwiono skutecznosc cesji wierzytelnosci. jest
    przeciez jedna z podstawowych instytucji prawa cywilnego i nie wyobrazam
    sobie sprzedaz wierzytelnosci bez podania danych dluznika...to jakas farsa!

    co wy na to?

    pozdrawiam,
    konrad