  • Data: 2002-05-27 14:49:35
    Temat: Re: KRS online - jak myślicie
    Od: "tmk" <e...@e...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wrażenie, że problem leży troszkę w czymś innym. Ktoś musiałby
    > pilnować przez cąły czas, czy jakiś hacker nie zmienił danych jednej
    > firmy na pół godziny.
    >
    > --
    > Pozdrówka
    > Tatiana

    Moim zdaniem to o czym mówisz jest jednym z problemów, które należałoby
    rozwiązać wdrażając system. Nie jest to jednak problem, który by
    uniemożliwił istnienie samego systemu.

    Serwer można naprawdę solidnie zabezpieczyć. W taki sposób, że nawet jeżeli
    się ktoś włamie to będzie to natychmiast widoczne.

    System może wyglądać też tak, że wysyłamy zapytanie elektronicznym
    formularzem, a odpowiedź otrzymujemy e-mailem podpisanym elektronicznie.

    Pamiętaj też, że w ważnych, kluczowych dla danej osoby sprawach można by
    było uzyskać odpis w wersji papierowej.

    Ponadto jeżeli chodzi o oszustwa to i w dzisiejszym systemie są one możliwe.

    Jeżeli chcesz więcej pomysłów jak zabezpieczyć KRS przed hakerami mogę je
    podać.