    From: <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS online - jak myślicie
    Date: Mon, 27 May 2002 11:31:14 +0200

    Ja uważam tak samo jak ty.
    Z ciekawości wysłałem nawet maila do Ministerstwa Sprawiedliwości i nawet mi
    odpisano, ale odpowiedź nie była raczej zadowalająca:
    "Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 grudnia 2000 roku w
    sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru
    Sądowego oraz szczegółowych zasad udzielania informacji z Krajowego Rejestru
    Sądowego (Dz. U. z 2000 r, Nr 117 poz. 1238) nie przewiduje możliwości
    składania wniosków drogą elektroniczną."
    Takie założenie mija się z celem prowadzenia elektronicznej bazy danych
    przedsiębiorców. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    --
    Kuba
    Użytkownik tmk <e...@e...fr.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aco
    > Uważam, że zarówno KRS jak i inne jawne rejestry powinny być online (lub
    > rozprowadzane na CD)
    >
    > Na pewno nie ma przeszkód natury technicznej - skopiowanie już istniejącej
    > przecież bazy danych na nośnik wymienialny lub udostępnienie jej poprzez W
    WW