  • 11. Data: 2010-05-14 00:36:47
    Temat: Re: KPA może ktoś to rozumie?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-14 01:51, GK pisze:

    > Z uwagi na oporność wątkotwórcy koryguję oczywistą omyłkę: organ
    > (administracji publicznej), sąd adm. działa na podstawie PPSA. Tam zresztą
    > też jest analogiczny przepis.:)
    >
    > GK
    >
    > - - - - - - -
    > Rozmowa na grupie dyskusyjnej to rozmowa prywatna, tak jak byś rozmawiał z
    > sąsiadem i pokazywał mu te pisma. Jeśli nie ma klauzuli ściśle tajne, to nie
    > ma przeszkód. Sąd właściwy miejscowo to sąd powiatowy albo inny najbliższy.
    > (c) by Stokrotka& Imiennika& Animka

    A co ty śmieciu wplątujesz mnie w swoje trollowanie? Na dodalek jeszcze
    ze 2 osobami. Zapomniałeś jeszcze dodać tego bezpłciowego kolinę o wielu
    nickach.
    Won!

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-05-14 13:04:09
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    > Z uwagi na oporność wątkotwórcy koryguję oczywistą omyłkę: organ
    > (administracji publicznej), sąd adm. działa na podstawie PPSA. Tam zresztą
    > też jest analogiczny przepis.:)

    OMR, mea culpa, w nocy pisałem.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 13. Data: 2010-05-14 15:25:19
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    Nie jestem Twoją matką ani ojcem, by głaskać po główce. W ogóle nie jestem
    zainteresowany wychowywaniem Cię.

    GK

  • 14. Data: 2010-05-14 20:52:42
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > ?????
    >
    > Albo nie zrozumiałeś, albo bardzo nie chcesz zrozumieć.
    >
    > Sąd administracyjny ( ale analogiczny przepis jest w kpc) moze
    > wydacdwa rodzaje postanowień. Takie na które przysługuje zażalenie (
    > popatrz sobie na art 125 kpa) i takie na które nie służy zażalenie -
    > różne wpadkowe czy dowodowe np 77 kpa.

    Jestem już po egzaminie, więc jakoś się udało i oto mnie nie zagadnęli.
    Jednak 77 kpa to:
    Art. 77. § 1. Organ administracji publicznej jest obowiązany w sposób
    wyczerpujący zebrać i rozpatrzyć cały materiał dowodowy.
    § 2. Organ może w każdym stadium postępowania zmienić, uzupełnić lub
    uchylić swoje postanowienie dotyczące przeprowadzenia dowodu.
    § 3. Organ przeprowadzający postępowanie na wezwanie organu właściwego
    do załatwienia sprawy (art. 52) może z urzędu lub na wniosek strony
    przesłuchać również nowych świadków i biegłych na okoliczności będące
    przedmiotem tego postępowania.
    § 4. Fakty powszechnie znane oraz fakty znane organowi z urzędu nie
    wymagają dowodu. Fakty znane organowi z urzędu należy zakomunikować stronie.

    Więc tu nie ma nic, że nie można złożyć zażalenia na postanowienie?
    Sorry za moją ewentualną ociężałość w tym temacie,
    ale czy mógłbym poprosić o jakiś przykład, najlepiej literalny
    gdzie nie można złożyć tego cholernego zażalenia?
    Wtedy mógłbym sobie spokojnie pomyśleć i na jakiś czas
    nie drażnić swoją ew. ignorancją?

  • 15. Data: 2010-05-14 21:06:38
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jestem już po egzaminie, więc jakoś się udało i oto mnie nie zagadnęli.
    To ty jesteśprawnikiem , i takie pytania zadajesz???

    _________

    Pszed wydaniem decyzji.

  • 16. Data: 2010-05-14 21:08:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:
    > To ty jesteśprawnikiem , i takie pytania zadajesz???

    jak widać jeszcze nie jest.

  • 17. Data: 2010-05-14 21:15:23
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > jak widać jeszcze nie jest.

    Ten co ma nadzieję być prawnikiem - też prawnik.

  • 18. Data: 2010-05-15 11:04:01
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-05-14 22:52, Piotr pisze:

> [...]
    > uchylić swoje postanowienie dotyczące przeprowadzenia dowodu.

    > Więc tu nie ma nic, że nie można złożyć zażalenia na postanowienie?

    No właśnie nie można, bo można na takie, o których napisano, ze można.

  • 19. Data: 2010-05-15 12:01:34
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > No właśnie nie można, bo można na takie, o których napisano, ze można.

    Cholera, mogłem tego nie czytać, bo przynajmniej
    choć trochę mi się wydawało, że coś z tego rozumiem ;-)
    Piotrek