eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac) › Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    From: "Maciej" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    Date: Tue, 3 Jun 2003 00:25:45 +0200

    > Wróci to dziecku życie??
    > Powoduje Tobą chęć zemsty a co z miłością bliźniego?
    > A co z chrześcijańskim wybaczaniem?

    Malo skomplikowany i malo prawny sposob myslenia, a post nadaje sie raczej
    na grupe:
    pl.soc.akceptuje.jak.ktos.mi.robi.krzywde

    nie kieruje sie checia zemsty - pragne aby juz zadnej kobiecie ten lekarz
    nie zwlekal z wykonaniem badania KTG, Aby juz zadnej kobiecie w tak
    tragiczny w skutkach sposob nie okazywal braku zainteresowania medycznego
    spowodowanego brakiem kopertowej zachety. Nie wnioslam sprawy cywilnej, a
    zarzut nieumyslnego zabojstwa scigany jest obligatoryjnie. W czasie tego
    procesu jednakze (oskarzeni sa ordynator i lekarz przyjmujacy mnie na
    oddzial) sposob zachowania lekarza przyjmujacego sugeruje ze nie ma sobie
    nic do zarzucenia, a gdyby sytuacja sie powtorzyla to zrobilby tak samo
    przekonala mnie ze nie moge milczec. Ordynator tez sie broni na rozprawie,
    ale calym soba mowi ze jest mu przykro.

    agata