eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac) › Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    From: "Beata" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jeszcze raz ochrona dziecka poczetego (przegralam, chce sie odwolac)
    Date: Mon, 02 Jun 2003 21:08:39 GMT

    Czy mną też się brzydzisz? bo skierowałam sprawę do Sądu Lekarskiego, który
    uznał błąd lekarza. Teraz trwa sprawa w Sądzie Cywilnym o odszkodowanie i
    rente ( ok 4 lat). Nie mszczę się , każdy z nas może popełnić błąd lecz
    powinien ponieść odpowiedzialność. Dzieki dokumentacji, którą posiadam udało
    się nam zgromadzieć wiele tysięcy dolarów aby leczyć dziecko. Czy ty nie
    zrobiłbyś tego samego na moim miejscu aby ratowac swoje dziecko?
    Lekarz nie może swoim nieuctwem kaleczyć pacjentów i być bezkarnym. A my nie
    możemy się bać i czuć się nie jak pokrzywdzeni a jak przestępcy. To przecież
    nie nasza wina.

    Wszystkim pokrzywdzonym odwagi i siły
    pozdrawiam serdecznie,
    Bea