    From: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jeszcze raz freeware
    Date: Tue, 21 Aug 2007 14:43:43 +0200

    zly pisze:

    > To zalezy chyba od pracodawcy, a nie od prawa

    > A na jakiej podstawie?

    A mnie się nie pytaj.
    Ale jeżeli później w sądzie chcesz udowadniać że nie jesteś wielbłądem,
    to instaluj wszystko jak leci., freeware, trialware, adware.
    Pamiętaj tylko o b. wysokich roszczeniach BSA które de facto prowadzą do
    zamknięcia firmy.

    PS
    coś mi świta.
    Pamiętam że problem rozbijał się że na każdy program używany na
    komputerach firmowych musisz mieć papier(fakturę, licencję). Dlatego
    jeżeli używałeś jakiegoś freeware z czasopisma to faktura na czasopismo
    + musisz posiadać oryginalny cd z tego czasopisma. Bzdur było więcej.

    Weź też pod uwagę że ja już przeżyłem jeden nalot BSA i więcej nie chcę.
    Zapewniam czepiają się pierdół.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski