  • Data: 2007-08-21 11:42:19
    Temat: Re: Jeszcze raz freeware
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gabryszewski pisze:
    > Wszystko co używasz w firmie to wykorzystanie komercyjne
    > i nie jest ważne że używasz tego co celów prywatnych.

    Nie pamiętam źródła ale czytałem że użyciem komercyjny jest takie użycie
    które prowadzi do osiągnięcia zysków lub jest związane z działalnością
    firmy.
    Można gdzieś znaleźć definicję "użycia komercyjnego"?

    > W końcu teoretycznie jesteś w pracy i prywaty nie wolno uprawiać,
    > więc każdy znaleziony soft na komputerze firmowym musi posiadać licencję.
    dopowiem "na użycie komercyjne", bo myślę że taki miał być sens tej
    wypowiedzi.

    > BSA czepia się nawet o triale.
    Kolejny przejaw głupoty BSA, przecież nie mam zamiaru kupować kota w
    worku i skoro dystrybutor oprogramowania pozwala na korzystanie z
    programu przez jakiś czas celem wypróbowania to im nic do tego. Chyba
    robią to z zasady.

    p,M