  • 21. Data: 2007-07-25 12:30:49
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    zacząłem w 2000 skończyłem w 2005.
    coś się zmieniło o czym nie wiem?

  • 22. Data: 2007-07-25 12:40:32
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:ovuqzik6g2ep$.1jsxr7nc6idgn.dlg@40tude.net...

    > Autor wątku jest dzieciakiem który tylko jęczeć potrafi i wpada
    > w panikę ze strachu przed wojskiem - parę miesięcy na poligonie by mu
    > dobrze zrobiło. Jeżeli tak się boi wojska to jak sobie w życiu radzi?

    A może ma ciekawsze zajęcia w życiu niż spędzenia no 6 miesiecy w kamaszach
    biegajac po poligonie.
    Np utrzymuje rodzinę, spłaca kredyt lub coś w tym stylu

  • 23. Data: 2007-07-25 13:24:35
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie pete w liscie z dnia 2007-07-25 14:30 napisala
    nastepujace slowa:

    > zacząłem w 2000 skończyłem w 2005.
    > coś się zmieniło o czym nie wiem?

    duuuzo :)

    --
    michal

  • 24. Data: 2007-07-25 13:44:18
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > w panikę ze strachu przed wojskiem - parę miesięcy na poligonie by mu
    > dobrze zrobiło. Jeżeli tak się boi wojska to jak sobie w życiu radzi?

    Henry, przecież życie ludzkie jest bezcenne!! A kilka miesięcy w wojsku to
    strata kilku miesięcy z tego bezcennego życia. Miesięcy które można spożytkowac
    na dużo ciekawsze zajęcia, np robienie zdjec:)

    Pozdrawia mPrzemek

  • 25. Data: 2007-07-25 13:46:39
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Mariusz pisze:
    > A czy moge wysłać przyjaciela do WKU zeby zaniosł dyplom, przyjmią z rąk
    > przyjaciela ?

    A co ty tak się boisz tego WKU?? Krzywdy nie robią. Jeśli łapiesz się na
    rozporządzeniu o przeniesieniu do rezerwy absolwentów uczelni wyższych
    to idziesz z dyplomem i już. Oni tam na prawdę nie gryzą. Przynajmniej u
    mnie. A i fajne dziewczyny tam pracują, .... przynajmniej u mnie :-D

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 26. Data: 2007-07-25 14:24:47
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Przemek Lipski w liscie z dnia 2007-07-25 15:44
> [...]

    > to strata kilku miesięcy z tego bezcennego życia. Miesięcy które można
    > spożytkowac na dużo ciekawsze zajęcia, np robienie zdjec:)

    ... albo dzieci :D Ten czas spedzony tam bedzie z pewnoscia bezpowrotnie
    stracony ;/

    --
    michal

  • 27. Data: 2007-07-25 14:59:22
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

> [...]
    > w panikę ze strachu przed wojskiem - parę miesięcy na poligonie by mu
    > dobrze zrobiło. Jeżeli tak się boi wojska to jak sobie w życiu radzi?

    Nie wiesz co piszesz.
    Popytaj mlodych ludzi co dzis robi sie na sluzbie wojskowej, podstawa to
    odrestaurowanie budynków państwowych, bywa sie na strzelnicy 5 razy w ciagu
    9 miesiecy i rzuca sie raz granatem atrapą, reszte czasu spedza sie na piciu
    wódy.

  • 28. Data: 2007-07-25 15:13:37
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > idziesz z dyplomem i już. Oni tam na prawdę nie gryzą. Przynajmniej u
    > mnie. A i fajne dziewczyny tam pracują, .... przynajmniej u mnie :-D

    Zakładam ze raczej sie nie łape, kaza mi przejsc do pokoju obok i wyznacza
    mi date komisji, dlatego wolałbym uniknąć niepotrzebnych nerwów. Im mniej ma
    sie stycznosci z WKU tym lepiej.

  • 29. Data: 2007-07-25 15:16:51
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > No to teraz wszystko jasne! Ale ponoć pedałów nie biorą;))

    Jaki pedał? przyjaciel to pedał?

  • 30. Data: 2007-07-25 15:24:19
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > Witam!
    >

    > Jakie sa szanse ze przeniosą mnie do rezerwy jesli zaniose dyplom, pokarze
    > umowe o prace

    I po co było kończyć studia, skoro nadal jestes analfabetą?

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...