eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa? › Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
  • Data: 2014-02-28 08:49:20
    Temat: Re: Jestem ofiarą kradzieży, zapadł wyrok, jakie mam teraz prawa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2014 23:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Sugestia: zacznij myslec konstruktywnie a nie wszystko negowac bez podania
    > alternatywy.

    To ty negujesz aktualny system. I nie masz żadnych konstruktywnych
    (realnych) pomysłów.

    [ciach]

    > A jednak wszedzie sa w stanie dojechac tylko akurat do sadu im nie po
    > drodze.

    Mogą albo nie mogą. Tego nie wiemy.

    [ciach]

    > Ja proponuje zmiany.

    Bezsensowne.

    > Ty je krytykujesz. Tyle ze niekonstruktywnie.

    No i co z tego? Uważam, że aktualny system nie jest idealny, ale też nie
    ma żadnego sensownego sposobu naprawy kwestii lewych zwolnień od strony
    sądu.

    > Za mnie?
    > Przeciez to dla dobra ogółu a nie mojego.

    Ty chcesz zmian. Ty musisz wymyślić na nie sensowny sposób.

    > Zreszta mam ci tłumaczyc, ze to grupa dyskusyjna a nie przesłuchanie w
    > ktorym wystepujesz w roli jakiegos eksperta?

    Ty po prostu chcesz, żeby ktoś cię oklaskiwał. Jak JKM.