  • 1. Data: 2005-03-05 02:05:28
    Temat: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
    Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl>

    Wywoluje to niechec , wscieklosc, agresje. Ciekawe dlaczego.

  • 2. Data: 2005-03-05 02:11:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Daria wrote:
    > Wywoluje to niechec , wscieklosc, agresje. Ciekawe dlaczego.

    Nie wiem, jak pisanie z USA, ale trollowanie i pisanie nie na temat na
    pewno - wypad stąd!

    *plonk*

  • 3. Data: 2005-03-05 02:30:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie wiem, jak pisanie z USA, ale trollowanie i pisanie nie na temat na
    > pewno - wypad stąd!

    Poczekaj nie spiesz sie. Nie znasz sytuacji.
    Zignoruj, daj jej się wyżyć. I jej będzie lepiej, a i ty się nie
    będziesz denerwował.

    Daria, znalazłeś wreszcie tego adwokata, czy nie?

  • 4. Data: 2005-03-05 09:26:48
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Andrzej Lawa" wrote:

    > Nie wiem, jak pisanie z USA, ale trollowanie i pisanie nie na temat na
    > pewno - wypad stąd!
    >
    > *plonk*

    Za powyższą wypowiedź otrzymujesz od ksRobaka MINUSA
    ksRobak => troll "Andrzej Lawa" <->
    REdaktor Edward Robak
    --
    Lubię czytać artykuły ksRobaka zamieszczane
    w polskiej gazecie elektronicznej "pl.sci.filozofia"

  • 5. Data: 2005-03-05 11:53:54
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    No i już większość wie, że Daria jest w USA - Brawo !!!!!! Gratulujemy !!!!!
    A poza tym kogo to interesuje ?
    Mamy zazdrościć czy jak ?

    Slawek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2005-03-05 13:08:24
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No i już większość wie, że Daria jest w USA - Brawo !!!!!! Gratulujemy
    !!!!!
    > A poza tym kogo to interesuje ?
    > Mamy zazdrościć czy jak ?

    ale macie problem eh przeciez wiadomo, ze jesli pyta o cos to nalezy podac
    informacje taka by pomoc w okreslony sposob, miejsce zam. osoby jest bardzo
    istotne w takich informacjach :P

    Sandra

  • 7. Data: 2005-03-05 15:16:58
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> wrote:

    > ale macie problem eh przeciez wiadomo, ze jesli pyta o cos to nalezy
    > podac informacje taka by pomoc w okreslony sposob, miejsce zam. osoby
    > jest bardzo istotne w takich informacjach :P

    To poczytaj sobie jej posty w watku dotyczacym ustanowienia adwokata
    w PL, zapoznaj sie z jej punktem widzenia i stosunkiem do "Polski i
    Polaczkow".
    A co do takiego stanowiska i pracy Polakow na zachodzie proponuje
    potem dla wyluzowania posluchac sobie "Celiny" Kultu :>

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 8. Data: 2005-03-05 16:01:16
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Michal Bien napisał
    > To poczytaj sobie jej posty w watku dotyczacym ustanowienia
    > adwokata
    > w PL, zapoznaj sie z jej punktem widzenia i stosunkiem do "Polski i
    > Polaczkow".

    Sandra to akurat te posty czytala... Z pewnoscia z wiekszym
    zrozumieniem, niz Ty wypowiedz, ktora komentujesz :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 9. Data: 2005-03-05 16:21:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@w...uw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > potem dla wyluzowania posluchac sobie "Celiny" Kultu :>

    mysle,ze jestem dostatecznie wyluzowana:) i nigdy nie bazuje na zdaniu
    innych poniewaz mam swoje zdanie , innych moge tylko wysluchac a i dobre
    rady przemyslec

    pozdrawiam
    Sandra

  • 10. Data: 2005-03-06 04:13:08
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    Slawek <s...@i...pl> napisał(a):

    > No i już większość wie, że Daria jest w USA - Brawo !!!!!! Gratulujemy !!!!!
> [...]
    To ze Daria jest z USA to nie jest zadne wydarzenie, kraj jak kazdy inny a
    jednak zaskakujace sa reakcje grupowiczow. Czasem sytuacja wymaga ze
    wdyskusji trzeba wspomniec o Stanach i zreszta nie widze powodu by trzymac
    sekret dla mnie to normalka ale nie dla wszystkich. Dlatego informuje ziomkow
    by sie nie wychylali.