    From: irekk <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jedna uwaga (jeżeli można)
    Date: Sun, 09 Oct 2005 18:00:54 +0200
    To: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A ja powiem więcej na przeważająca część zadawanych pytań odpowiedzi
    > znajdziecie w obowiązującym prawie ... z tym że większość nie wie w
    > którym akcie prawnym i w której jego części ...
    >
    > Czy to coś wniosło ?

    WniosŁo nie wniosło zobaczymy.Jednak to jest obowiązujące prawo a akty
    prawne tutaj wymienin kodeksami zwane rangi ustawy.PodaLem tylko
    przykłady spraw w nich zawarte np.kro reguluje sprawy małzeństwa od
    jego zawarcia po rozwiązanie.a kodeks postępowania administracyjnego
    zasady działania administracji publicznej .To mało aby wiedzieć po
    jaki akt prawny sięgnąć i jak się zachować?.
    jEST DUŻO WLUNTARIUSZY NA STRONACH INTERNETEOWYCH I DI NICH ADRESY
    PODAŁEM PODOBNIE JAK I DO INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH.nIE LEPIEJ NQAJPIERW
    SPRAWDZIC A POTEN ZAPYTAĆ cz podyskutować sobie na dany
    temat?odsiewając tych co sobie rbią jaj z czyjejś ignorancji.tAK
    MYŚLĘ,WSZYSTKIE TE AKTY MOZNA ZNALEŻĆ W InTERNECIE.