    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: 12 Aug 2007 14:33:03 +0200

    > Bredzisz. W USA nie ma przymusowych ubezpieczeń, a leczenie takie (właściwie
    > każde poważniejsze leczenie) kosztuje 10 razy tyle co w Polsce.
    > A to ma do rzeczy, że najpewniej nigdy nie wpłacisz składek, których suma
    > wystarczy na takie leczenie. Więc nie bajaj, że sam byś pokrył jego koszty,
    > gdyby ci tylko nie pobierali tych 150 zł miesięcznie.

    > Kolejny mit. Ubezpieczenia prywatne to ci mogą zapewnić lekarza pierwszego
    > kontaktu i ewentualnie "poradę specjalistyczną", gdzie specjalista dysponuje
    > kozetką, biurkiem i długopisem. Spróbuj z prywatnego ubezpieczenia leczyć
> [...]

    A potrafisz sobie wyobrazić że ktoś może jeżdzić ponad 40 lat i nie mieć
    stłuczki, nie mówiąc o poważniejszym wypadku ? Dlaczego mam fundować komfort
    psychiczny wszelkim oszołomom którzy dla własnej przyjemności rozbijają się w
    samochodach czy na motocyklach ? No bo przecież go poskładają nie ważne czy
    zapłacił 1 ratę składki czy wcale. Jestem przeciwnikiem uszczęśliwiania na
    siłę kogokolwiek. Ja uwielbiam być nieszczęśliwy. Precz z solidaryzmem
    społecznym. Jeżeli będzie mnie stać to znajdę potrzebującego któremu będę
    chciał i mógł pomóc. Niech każdy odpowiada za swoje czyny i płaci za swoje
    przyjemności.