    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Sat, 11 Aug 2007 17:32:04 +0200

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708111606030.3724@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Czekaj, na czym polega wygoda czytającego, wynikająca nie
    > z podania nicka/iodentyfikatora autora, lecz pełnego
    > message-id?
    Po prostu można od razu dostać się do wiadmości, na którą odpowiadałeś i
    przeczytać kontekst, który czasem bywa nienajzgrabniej pocięty.

    > Jakoś nie czuję się przekonany...
    Trudno.

    > Tak dla porządku: przeżyłem już trochę "zwyczajów", ktore
    > nie były niczym uzasadnione
    Ja też.

    > Niewykluczone, że jak jakiś powód będzie, to i ten
    > "zwyczaj" (kiedyś ;)) zastosuję.
    > Ale jak na razie:
    > - nie widzę żadnego uzasadnienia, za to widzę uzasadnienie
    > przeciw (właśnie "grubość" tekstu na początku)
    Eee, no ileż tam tego więcej będzie jak message ID pozostawisz?
    A tak w ogóle - czemu ci to przeszkadza?

    > - jak na razie tylko Ty się czepiasz, bez wskazania jakie
    > korzyści ma przynieść podawanie informacji która:
    > 1. jest przeznaczona DLA AUTOMATU
    No właśnie nie tylko.

    > Tak czy siak - słabo mnie przekonałeś :)
    Trudno.

    > Mówisz, że wyswietlenie "references" masz skomplikowane?
    Nie, nie mówiłem nic takiego. Coś ci się pomyliło.

    > Może jakiś inny czytnik ;)
    Próbowałem. Ale żaden nie spełnił moich oczekiwań tak, jak OE sprotezowany
    przez OE Power Tool (bo takiego zestawu używam). Albo może inaczej - ma
    mniej wad niż inne, które przetestowałem.

    --
    Jotte