    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Fri, 10 Aug 2007 23:09:21 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 6 Aug 2007 11:23:56 +0200, Mariusz napisał(a):

    > W skali roku to dużo szczególnie dla srodowiska, jak sie zwiekszy za 15 lat
    > zachorowalność na nowotwory z powodu wiekszej chemi w atmosferze to bedziemy

    Jakby w krakowskim ZDiK zatrudniano ludzi kompetentnych i ustawiono
    prawidłowo JEDNO skrzyżowanie, to zmniejszenie ilości spalin by zniwelowało
    wszelkie ilości paliwa spalonego na świecenie światłami. Zużycie paliwa to
    ostatni argument przeciwników świateł, niestety mało trafiony.

    > Dramatyzują bo nie ma dowodów na to ze swiatła poprawiaja bezpieczenstwo i
    > nikt tego nie udowodni - za tym kryją sie tylko pieniądze.

    Nie sądzę by ktoś liczył na wielkie zyski związane z rzekomym większym
    zużyciem paliwa... Po prostu nakaz jest skutkiem bezsilności w walce z
    debilami spod znaku "Panie władzo, toć jasno jeszcze".

    > Nasz kraj powoli sie rozwija, drogi sie poprawiają, robi sie wiele
    > modernizacji skrzyzowan,

    Te modernizacje skrzyżowań w 90% przyczyniają się do gigantycznych korków
    o każdej porze dnia w miejscach gdzie nigdy wcześniej korków nie było.

    > na osiedlach montuje sie zwalniacze, mamy ciut lepiej drogi oznakowane,

    Tzn. więcej znaków na mb drogi? ;) Bo na mój gust to oznakowanie coraz
    gorsze, coraz mniej czytelne, coraz bardziej "na zapas".

    > moze niedlugo bedzie wiecej autostrad, buduje sie wiecej obwodnic, jezdzimy
    > leprzymi samochodami itd i ciekawe jest to ze nikt o tym nie mowi tylko o
    > dwoch zarowkach.

    Nie, o dwóch żarówkach cały czas dyskusję nakręcają światłofoby :) Gdyby nie
    grupka frustratów którzy nie mogą się pogodzić z nakazem - tematu by w ogóle
    nie było.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944