    From: "Mariusz" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Tue, 7 Aug 2007 22:45:07 +0200

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:46b89cc4$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że klimat w Niemczech różni się ekstremalnie od naszego?
    > Zdecyduj się w końcu, z jakiego powodu niby są te światła, w Norwegii
    > pisałeś, że z powodu śniegu,
    > a w Niemczech czemu? Z powodu jego braku? Europa zachodnia ma wszak klimat
    > bardziej morski i zimy są raczej łagodne i bezśnieżne. Norwegia co prawda
    > może i zimą ma dni (porę dzienną) trwające po symboliczne 2 godziny. Ale
    > za to latem, to przecież tam praktycznie słońce nie zachodzi. Więc może
> [...]

    Gdzie Ty takie rzeczy wyczytałeś że cała UE chce wprowadzić obowiązek jazdy
    na światłach a RP nie ?
    W Norwegi latem słońce świeci nisko, wiec Norwegi nie mieszajmy, tam
    obowiązek jazdy na światłach musi być.
    To jest gadka bez sensu!
    Cieszmy sie ze jezdzimy na swiatłach, bedzie mniej zdarzen drogowych o 20%,
    pieszy lub pijak ktory wyjdzie na droge bedzie mial o 20% wieksze szanse na
    przezycie, nasze panstwo ma wiecej gotówki a ich rodziny wiecej atrakcji. My
    mamy za to wieksze wydatki w dodatku podnoszą cene paliw a wkrótce OC - żyć
    nie umierać !