    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakubowska ...
    Date: Fri, 14 Jul 2006 05:50:01 +0200

    Maverick31 napisał(a):

    > Badania naukowe dowodza, ze kierujacy pod wplywem alkoholu lub srodka
    > odurzajacego ma znaczaco zmniejszona zdolnosc prawidlowej oceny sytuacji i
    > opozniony czas reakcji. Chyba sie z tym zgadzamy?

    Nie. To tylko stereotyp. Ja takich badań nie widziałem. Przy pewnym
    stopniu nietrzeźwości - u nas już nielegalnym - nie ma to żadnego
    wpływu. Większy stopień nietrzeźwości ma niewątpliwe wpływ. Ale to
    uwarunkowania osobiste każdego kierowcy.
    Ale nawet gdyby to była prawda nie znaczy to że pijany zawsze powoduje
    lub nawet przyczynia się do zaistnienia wypadku.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/