    From: "szlovak" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakiś sku.. włamał się do mojego komputera.
    Date: Fri, 27 May 2005 10:30:33 +0000 (UTC)

    pozmieniane już.

    > Dobrze, ale z czym - 'na gębe' czy mam coś wziąć ze sobą ?

    Zapewne adresy email znasz na pamięć, więc tak, "na gębę" :-). Policja
    traktuje każde zgłoszenie poważnie i równoważnie, teraz policja zna się
    już na takich rzeczach lepiej. MOżesz im pomóc powiedzmy jeśli
    dostaniesz od dostawcy tych kont email, adresy z których wchodził
    złodziej, to im pomoże zapewne, zawsze to mozesz zrobić. I te adresy IP
    nie jest tak trudno dostać, jest to możliwe bo to nie są dane adresowe,
    właściwie wcale nie są tajne jakoś szczególnie, więc zapytać serwisy
    pocztowe nie zaszkodzi. Szczególnie ten ISP powinien pomóc.

    Nat wiele pomaga, o ile miałeś mało albo wcale nie przekierowywałeś
    portów.
    >działającego avasta i zone alarm i pomimo tego wszedł.

    a może wyszedł najpierw czymś? No avast jest darmowy , zone alarm też?
    Czy miała ta podejrzana osoba dostęp do kompa? bo jeśli tak to sposobów
    jest dużo. Ale zresztą, nia ma na co czekać i idź na policją , dowodem
    dla ciebie będize to że to są twoje konta co możesz łątwo udowodnić i
    zresztą nie będzie brane pod wątpliwość.

    A tak wogóle powiedz tej podejrzanej osobie że idziesz na policję bo
    ktoś się tobie włamał na konta i może sprawa sięnagle w tajemniczy
    sposób rozwiąrze sama.
    Adam