    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakiś dobry specjalista od prawa rodzinnego
    Date: Sun, 30 Mar 2003 20:26:38 +0200

    Zanim trafisz do oczekiwanego specjalisty wróć najpierw do początku sprawy
    czyli podłoża obecnego konfliktu. Moja rada nie jest wskazywaniem na ciebie
    jako winnego. Musisz pamiętać, że trafienie z tą sprawą do sądu niestety nie
    pomoże Tobie w rozwikłaniu sprawy. Zapewne dostaniesz od Sądu możliwość
    widywania dzieci tylko czy twoja małżonka (często inspirowana przez swoją
    mamę) zechce umożliwić tobie jego realizację? Może lepiej zacząć pisać
    mnóstwo listów do dzieci i to nawet za potwierdzeniem odbioru. Wiem, że
    pewnie mogą one być przechwytywane przez stronę przeciwną jednak będziesz
    mógł zawsze pokazać kiedyś, że nie byłeś taki zły jak czasem może to
    przedstawiać strona przeciwna i zawsze pragnąłeś kontaktów z nimi. Nie ma co
    się gorączkować. Silny nacisk prowadzi do pogorszenia sprawy i niestety
    rozwodu z wszelkimi tego konsekwencjami.

    Stan_Z