  • Data: 2003-04-01 21:32:36
    Temat: Odp: Bez tematu Sandro HELP!
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6bbbo$kkl$...@n...supermedia.pl...
    > Mam strasznego kaca bo właśnie siedzę przy podobnym przypadku i co gorsza
    > między państwowym.

    :-) jaki wrażliwy ...

    > Jedyną metodą skutecznego ścigania i egzekucji wyroku to złapać dubeltówkę

    myslisz, że to wina sądu? :-)

    > odstrzelić jaja takiemu bydłu albo przypiekać na ruszcie. Ach przydało by
    > się prawo rodem ze średniowiecza.

    wiesz ja byłam takiego samego zdania do momentu jak nie poznałam panienki
    ,ktora była na urlopie nad morzem i zachciało jej się amorów a pozniej w
    sądzie za cholere nie potrafiła podać danych domniemanego tatusia :-) był to
    jakiś Arek poznany na plaży :-) i ups dziecko :-)
    wiec nie wiem czy tylko strzelałabym w męskie akcesoria :-) paniom tez by
    sie przydała taka terapia wstrząsowa :-)))

    .
    > Moja wrodzona niechęć do KRiO powoduje, że czuje się jak bym nurkował w
    > szambie ludzkiego życia.

    wcześnie już powiedziałam ,że prawo rodzinne to mieszanka wybuchowa karnego
    cywilnego rodzinnego szamba jak to nazwałes? Ludzie kochający sie kiedyś
    bardzo potrafia sie ranic i pryska ta wielka wspaniała miłość i jeszcze
    dochodzi krzywda dzieci ...

    > MAŁE PYTANKO NA MARGINESIE
    >
    > Czy dzieci 15 i 17 lat mogą podpisać pozew o alimenty skoro mamusia nie
    pali
    > się z tym tylko woli się unosić.... no właśnie czym? honorem? to jakiś
    > absurd i to nie jedyny.

    nie maja pelnej zdolnosci i muszą być reprezentowane przez opiekuna ...takie
    lenistwo ,zaniedbanie moze doprowadzić tylko do ewentualnego ograniczenia
    wladzy gdy sąd przeanalizuje całość materiału...

    > Jeszcze tak pokręconej sprawy nie widziałem. Najchętniej to pogadał bym z
    > kimś prywatnie bo jak dłużej studiuje tę sprawę to dostaje obłędu i nie
    wiem
    > co z czym i po czym. Tory mi się przestawiają lewy na prawy i prawy na
    lewy.
    > Najchętniej to pokazał bym komuś treść wyroków dotychczasowych i pogadał.

    bo widzisz w świecie realnym...w praktyce sądowej...jest różnica w sprawach
    i tak jak w karnych czy w cywilnym i innych w oparciu artykulik wydajesz
    wyrok i po kłopocie a w rodzinnym jest inaczej tam niekiedy dochodzi do
    przekonywania ,próśb , postraszenia ,mediacji itd...nim wydasz końcowe
    orzeczenie ...

    > o sytuacji bo jestem bliski obłędu.

    :-))) nie przesadzaj ...

    > Stan_Z
    > Mój stan jest zapewne wynikiem zbytniego osobistego uwikłania się w los
    tej
    > rodziny i kilku nocy niewyspanych z tego powodu.

    wiesz mam kilka rodzin,które przypadkowo trafiły pod mój adres raz się
    czułam uwikłana :-) gdy miałam mamusie z doroslym facetem w domu i jedno
    przez drugie mi krzyczało ...wręcz krzyczało swoje racje a jaka to synowa i
    żona jest zła ... ale cierpliwie wysłuchałam /3 bite godziny/ i tak kilka
    razy ale chyba jestem silniejsza od Ciebie obłedu nie dostałam :-)))

    Sandra