    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Date: Mon, 13 Sep 2010 20:08:06 +0200

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6lo4b$j95$2@news.onet.pl...
    SDD pisze:

    >Weź Ty się wyprowadź na Kubę albo do Korei Pn. Tam takie metody zapewne
    >funkcjonują, a u nas może za kilka lat dopiero UE je wprowadzi. Będą
    >legitymować przy wejściu do szaletu na dworcu, albo wszystkim nam wszyją

    >cipa.
    Ja bym nie chcial, zeby ktos np. wyslal poleconym niesluszny (albo i
    sluszny) donos do skarbowki na mojego sasiada, czy klienta, albo kogos duzo
    ode mnie silniejszego, podszywajac sie pode mnie, jako nadawce.
    Albo zeby jakis windykator wpadl keidys na pomysl, by jakis watpliwej
    slusznosci dlug splacic (np. w 1%) przekazem pocztowym, na ktorym
    figurowalbym ja, jako nadawca, tym samym zyskujac jakis dowod uznania przeze
    mnie dlugu i przerwanie biegu przedawnienia. A tego typu manewry sa w
    obecnym stanie rzeczy mozliwe.

    Pozdrawiam
    SDD