  • 21. Data: 2005-10-15 08:12:37
    Temat: Re: Jakiego odszkodowania żądać ?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > to ludzie ktorzy na codzien widza krew, kwestia przyzwyczajenia,
    > przy uderzeiu generalnie jestes w szoku do tego krew, zaslabniecie
    > gwarantowane.

    No, niedawno miałam wypadek. Krew się polała, szok był zasłabnięcia nie
    było - jak z tą gwarancją zasłabnięcia? No i wszelkie rany i zmiany
    opatrunków tez musze załatwiać, a słuzbę zdrowia znam tyl;ko z
    przychodni.

    > A jezlei to byla starsza kobieta to nie trudno sobie wyopbrazic jakie
    > przedstawienie odwalila ..

    Starsza kiobieta w 6 miesiącu ciąży?

    Justyna

  • 22. Data: 2005-10-16 15:25:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <dimbcd$eqm$1@inews.gazeta.pl>,
    p...@t...gazeta.
    pl says...
    > Arek prosze Cie, jezlei to uderzenie bylo tak mocne aby otrzymala za to
    > rente to by nie wyszla w tym sanmym dniu ze szpitala a po miesiacu
    > jak nie dluzej.

    Ja dostalem kiedy bejzbolem w leb, tak, ze stracilem przytomnosc.
    W szpitalu spedzilem tyle czasu, ile bylo potrzebne na szycie i
    przeswietlenie. Krwiaka pod czaszka nie bylo, to sobie poszedlem.
    Lekarz tylko zalecil trzymac to zdjecie i zglosic sie gdyby byly jakies
    zawroty glowy itp...

    --
    KRZYZAK

  • 23. Data: 2005-10-16 15:26:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <diovca$2ih$1@nemesis.news.tpi.pl>, hanka.redhunter@[BEZ
    says...
    > Dlatego chirurdzy płci żeńskiej operuj? z zamkniętymi oczami :P

    A widzial kto kiedys takiego?

    --
    KRZYZAK

  • 24. Data: 2005-10-16 19:57:15
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
> [...]
    > przeswietlenie. Krwiaka pod czaszka nie bylo, to sobie poszedlem.
    > Lekarz tylko zalecil trzymac to zdjecie i zglosic sie gdyby byly jakies

    Widzisz, jesteś żywym przykładem, że każde uderzenie w głowe / utrata
    przytomności powodują straty.
    Może idź do tego lekarza ponownie?

    MZ

  • 25. Data: 2005-10-17 09:30:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    pl says...

    > Widzisz, jesteś żywym przykładem, że każde uderzenie w głowe / utrata
    > przytomności powodują straty.
    > Może idź do tego lekarza ponownie?

    heh, nawiaznie do watku z pielegniarkami ? :-)

    P.