  • 1. Data: 2005-10-13 10:36:15
    Temat: Jakiego odszkodowania żądać ?
    Od: "wcprezes" <w...@i...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam taką sprawę. Moja dobra znajoma wybrała się do jednego z dużych
    marketów. Przechodząc koło jednego z wysokich pod sufit regałów z krzesłami
    została nagle tymi krzesłami zawalona aż straciła przytomność, była też
    krew, karetka i szpital, ale tylko jeden dzień. Dodam, że znajoma jest w
    6-tym miesiącu ciąży. Było to tak ze cztery dni temu. Nie powiem sklep się
    sprawą interesuje, a jego przedstawiciele odwiedzają znajomą codziennie i
    dowiadują się o jej stan zdrowia ale próbują też wyciągnąć ile będzie żądała
    odszkodowania, I tu pytanie, ile ma zażądać tego odszkodowania ? Dodam że
    jest to znana sieć dużych sklepów hurtowych :). A tak na marginesie to w
    szpitalu w Wołominie nie sprawdzili nawet jaki jest stan płodu, dopiero sama
    po powrocie do domu zapisała się na usg i szczegółowe badania - niesamowita
    jest ta służba zdrowia dzisiejszej Polsce :-(
    pozdr
    W.W.

  • 2. Data: 2005-10-13 10:49:04
    Temat: Re: Jakiego odszkodowania żądać ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik wcprezes napisał:
    > Witam wszystkich.
    [..]
    > szpitalu w Wołominie nie sprawdzili nawet jaki jest stan płodu, dopiero sama
    > po powrocie do domu zapisała się na usg i szczegółowe badania - niesamowita
    > jest ta służba zdrowia dzisiejszej Polsce :-(

    30 tys. jednorazowo i 2 tys. miesięcznie renty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-10-13 11:28:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > [..]
    >
    > 30 tys. jednorazowo i 2 tys. miesięcznie renty.

    a ta renta to niby z jakiej racji? Jakis trwaly uszczerbek ?

    P.

  • 4. Data: 2005-10-13 11:51:42
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > odszkodowania, I tu pytanie, ile ma zażądać tego odszkodowania ? Dodam że

    postawic sprawe twardo, powiedziec, ze bedzie sie chcialo sporo i zapytac co
    oni proponuja, a potem x 2 ich oferta i ugoda :)

  • 5. Data: 2005-10-13 11:54:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):

    > a ta renta to niby z jakiej racji? Jakis trwaly uszczerbek ?

    Z powodu traumy nastapi utrata zdolnosci robienia zakupow w sklepach
    wielkopowierzchniowych ;P
    Renta ma rekompensowac zapewne roznice w cenach pomiedzy malymi sklepami
    osiedlowymi a hipermarketami :>

  • 6. Data: 2005-10-13 12:34:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek R... napisał:
    > a ta renta to niby z jakiej racji? Jakis trwaly uszczerbek ?

    Tak. Każde uderzenie w głowę kończące się utratą przytomności powoduje -
    wcześniej lub później - problemy neurologiczne, począwszy od mniej lub
    bardziej dotkliwych bóli do groźnych tętniaków.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 7. Data: 2005-10-13 19:09:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak. Każde uderzenie w głowę kończące się utratą przytomności powoduje -
    > wcześniej lub później - problemy neurologiczne, począwszy od mniej lub
    > bardziej dotkliwych bóli do groźnych tętniaków.

    Arek prosze Cie, jezlei to uderzenie bylo tak mocne aby otrzymala za to
    rente to by nie wyszla w tym sanmym dniu ze szpitala a po miesiacu
    jak nie dluzej.
    Fakt ze polala krew o niczym nie swiadczy glowa to chyba najbardziej
    "ukrwione" miejsce, przetnij sobie nozykiem skorke we wlosach a bedziesz
    po chwili caly we krwi (wiem bo naleze do wydsokich i kiedys zachaczylem o
    znak :-)
    Nie ucz ludzi pasozytnictwa bo nie na tym zycie polega.

    P.

  • 8. Data: 2005-10-14 00:42:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek R... napisał:
    > Arek prosze Cie, jezlei to uderzenie bylo tak mocne aby otrzymala za to
    > rente to by nie wyszla w tym sanmym dniu ze szpitala a po miesiacu
    > jak nie dluzej.

    Mnie wypuścili ze szpitala po kilkunastu minutach ze złamanym
    kręgosłupem. Taka to u nas jest jakość "lekarzy".

> [...]
    > po chwili caly we krwi (wiem bo naleze do wydsokich i kiedys zachaczylem o

    Mowa była o utracie przytomności i do tego się odnosiłem.

    > Nie ucz ludzi pasozytnictwa bo nie na tym zycie polega.

    To nie pasożytnictwo tylko szanowanie siebie samego i swojego zdrowia.
    Sklep jest - powinien być - ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej,
    a ubezpieczyciel powinien w pełni wynagradzać ludziom poniesione przez
    nich szkody. Bo za to bierze pieniądze.

    Niestety u nas się nie szanuje ludzkiego zdrowia ani życia i dalej tak
    będzie jeżeli ludzie nie zaczną się domagać odekwatnych do swojego bólu
    zadośćuczynień.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 9. Data: 2005-10-14 02:02:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Mnie wypuścili ze szpitala po kilkunastu minutach ze złamanym
    > kręgosłupem. Taka to u nas jest jakość "lekarzy".

    Chyba chodzi ci o kręgosłup moralny ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 10. Data: 2005-10-14 02:04:03
    Od: "wcprezes" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl> napisał w
    wiadomości news:dilhkj$ms4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > postawic sprawe twardo, powiedziec, ze bedzie sie chcialo sporo i zapytac
    co
    > oni proponuja, a potem x 2 ich oferta i ugoda :)

    Dzięki za wszystkie porady. Z tą rentą to nie byłoby takie głupie, zwłaszcza
    ze nie wiadomo jak to wszystko odbije się na jej zdrowiu. No i nie wiadomo
    jeszcze jak zareagowało dziecko na ten wypadek to jakby nie było 6-ty
    miesiąc. A dziewczynina wcale nie myślała o jakimś pasożytnictwie i gdyby
    nie znajomi to zgodziłaby się na wszystko co by jej zaproponowano, stąd
    właśnie też to zapytanie na grupie. Wydaje mi się, że im więcej zażąda tym
    większe będzie miała widełki do negocjacji. A może ktoś zna podobny
    przypadek choćby cokolwiek, żeby można było się podeprzeć przykładem
    thx
    pozdr
    wcprezes