    From: "wcprezes" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakiego odszkodowania żądać ?
    Date: Fri, 14 Oct 2005 04:04:03 +0200

    Użytkownik "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl> napisał w
    wiadomości news:dilhkj$ms4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > postawic sprawe twardo, powiedziec, ze bedzie sie chcialo sporo i zapytac
    co
    > oni proponuja, a potem x 2 ich oferta i ugoda :)

    Dzięki za wszystkie porady. Z tą rentą to nie byłoby takie głupie, zwłaszcza
    ze nie wiadomo jak to wszystko odbije się na jej zdrowiu. No i nie wiadomo
    jeszcze jak zareagowało dziecko na ten wypadek to jakby nie było 6-ty
    miesiąc. A dziewczynina wcale nie myślała o jakimś pasożytnictwie i gdyby
    nie znajomi to zgodziłaby się na wszystko co by jej zaproponowano, stąd
    właśnie też to zapytanie na grupie. Wydaje mi się, że im więcej zażąda tym
    większe będzie miała widełki do negocjacji. A może ktoś zna podobny
    przypadek choćby cokolwiek, żeby można było się podeprzeć przykładem
    thx
    pozdr
    wcprezes