  • 1. Data: 2005-03-03 13:53:57
    Temat: Jakie wyroki sąd zasądza za niepłacenie alimentów
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jakie wysokie wyroki sąd zasądza za niepłacenie alimentów wpisujcie się kto
    ile dostał. Jaki jest przelicznik stosowany przez sądy

  • 2. Data: 2005-03-03 14:18:42
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Jakie wysokie wyroki sąd zasądza za niepłacenie alimentów wpisujcie się
    kto
    > ile dostał.

    To nie forum onetu "wpisujcie się kto ile ważył przy porodzie" :D

    Monika

  • 3. Data: 2005-03-03 15:42:25
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kto
    >
    > To nie forum onetu "wpisujcie się kto ile ważył przy porodzie" :D
    >
    > Monika

    Pomimo że to nie forum Onetu to temat słuszny. Mógłby wskazać na durnotę jaka w
    tej materii panuje. Wczoraj wiarygone źródło ( Sejm ) podało że ściągalność
    alimentów jest na poziomie 11%. Spowodowane jest to ponoć biedą. Jeśli sądy
    wydają jakieś wyroki dla niepłacących alimenciarzy to znaczy że pracują w nich
    ludzie pozbawieni instynktu samozachowawczego. Tomek

  • 4. Data: 2005-03-03 15:55:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@o...pl> napisal(a):

> [...]
    > wydają jakieś wyroki dla niepłacących alimenciarzy to znaczy że pracują w nich
    > ludzie pozbawieni instynktu samozachowawczego. Tomek

    To znaczy...? Sędziowie mają to do siebie, że NAPRAWDĘ nie muszą się
    obawiać o stałość swojego dochodu. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-03-03 16:47:41
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > To znaczy...? Sędziowie mają to do siebie, że NAPRAWDĘ nie muszą się
    > obawiać o stałość swojego dochodu. ;)
    > --
    > Samotnik
    To co piszesz to żywa propaganda. Nie istnieje grupa zawodowa która nie musi sie
    bać o swoje dochody. To do siebie ma życie. Tomek

  • 6. Data: 2005-03-03 18:44:45
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    > To co piszesz to żywa propaganda. Nie istnieje grupa zawodowa która nie musi sie
    > bać o swoje dochody. To do siebie ma życie. Tomek
    Podparta faktami, konkretnie:
    konstytucja, rozdzial VIII, Art. 178.

    2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające
    godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.

    i art. 180
    1. Sędziowie są nieusuwalni
    5. W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno
    sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem
    mu pełnego uposażenia.

    dodatkowo:
    2. Złożenie sędziego z urzędu, zawieszenie w urzędowaniu, przeniesienie
    do innej siedziby lub na inne stanowisko wbrew jego woli może nastąpić
    jedynie na mocy orzeczenia sądu i tylko w przypadkach określonych w ustawie.

    Praktycznie nikt nic sedziom nie moze zrobic, jedynie mozna im (na
    szczescie) zmniejszyc uposazenie(byl niedawno watek o tym), ale tylko do
    pewnej granicy :/.
    pozdr. lisu

  • 7. Data: 2005-03-03 19:58:47
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Praktycznie nikt nic sedziom nie moze zrobic, jedynie mozna im (na
    > szczescie) zmniejszyc uposazenie(byl niedawno watek o tym), ale tylko do
    Gwarancja że będzie się miało kasę może być tylko to że sie ją odziedziczyło po
    kimś zapobiegliwym. Kimś takim co ja ulokował w banku ziemskim. Konstytucja to
    tylko zapisany papier. Zawsze można ja zmienić. Niedawno wszystko w Polsce
    należało do wszystkich. O tym czy będą pieniadze na wynagrodzenie odpowiadające
    godności urzędu nie decyduje konstytucja tylko kondycja państwa. Jak się budżet
    nie bedzie domykał to nie będzie pieniędzy na godne uposażenie. A im więcej
    alimenciarzy pójdzie do pierdla tym bardziej się nie domknie. I co wtedy. Tomek

  • 8. Data: 2005-03-04 08:01:44
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Pomimo że to nie forum Onetu to temat słuszny.

    Chodziło mi o formę, a nie o treść.

    Pomijając już fakt, że chyba nikt nie będzie się chwalił ile dostał za
    uchylanie się od łożenia na swoje dzieci.

    Monika

  • 9. Data: 2005-03-04 09:52:21
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 3 mar o godzinie 17:47, na pl.soc.prawo, Tomek napisał(a):

    > To co piszesz to żywa propaganda. Nie istnieje grupa zawodowa która nie musi sie
    > bać o swoje dochody. To do siebie ma życie. Tomek

    A grabarze?

    :P

    Generalnie, są grupy zawodowe które *zawsze* będą miały pracę, będzie dla
    nich zajęcie - vide przytoczeni już grabarze, księża /ogólnie kler/m
    lekarze, papugi ............ i wieeeele, wieeeele innych jeszcze.

    --
    Herbi
    04-03-2005 10:52:19

  • 10. Data: 2005-03-04 14:31:12
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > nich zajęcie - vide przytoczeni już grabarze, księża /ogólnie kler/m
    > lekarze, papugi ............ i wieeeele, wieeeele innych jeszcze.

    Piszemy o dwóch róznych pojęciach. Ja o wynagrodzeniu za pracę a Ty o pracy. O
    wolontariacie nie słyszałeś. Tomek