    From: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie warunki musi spelniac przedszkole, aby..?
    Date: Mon, 9 Jan 2006 22:28:53 +0100

    Użytkownik "Incognito" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:baaba$43c2cd3d$57cf4b8a$1733@news.chello.pl...
    > Czy jest dopuszczalne, mozliwe i legalne, zeby lekarz upowaznil na pismie
    > nauczycielki/opiekunki przedszkolne do podawania dziecku lekow na
    padaczke?

    Nie przesadzaj, Padaczka nie jest dżumą.

    Z pewnością masz przed oczami "typowy" obraz chorego na padaczkę, taki obraz
    jaki był wszechobecny kilkadziesiąt lat temu przed wprowadzeniem leków
    przeciwpadaczkowych. Czyli, ktoś traci przytomność, ma drgawki itp... nic
    bardziej mylnego.

    Po protu porozmawiaj z rodzicami, lub lekarzem opiekującym się przedszkolem
    (jeśli taki istnieje) i zapytaj, na co masz zwracać uwagę i tyle.

    To co piszesz to czyste tchórzostwo... czy tak samo byś szukała jakieś
    wymówki, jeśli dziecko miałoby np. astmę? To także przewlekła choroba, ale
    nie obarczona takim "image" jak padaczka.

    A leki przeciwpadaczkowe to nie narkotyki, stosuj się do zaleceń rodziców -
    to twoja praca.

    K.

    PS. Kończe właśnie studia medyczne, więc conieco o tej chorobie wiem..