    From: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie są moje szanse wobec sprytnego przestepcy?
    Date: Mon, 30 Aug 2004 23:28:02 +0200
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    użytkownik Madab napisał(a) w wiadomości

    > Napisałeś, że moje poglądy są błędne. Napisz które. I pytam się, czy ja
    > podawałem swoje poglądy czy też fakty. Fakty są faktami.

    Podawałeś swoje opinie (poglądy), zresztą tak jak ja. To że napiszesz coś jest
    faktem, nie znaczy że nim jest.
    Błędny jest Twój pogląd o tym, że łatwo udawać osobę chorą psychicznie. Każda
    choroba psychiczna ma szereg różnych objawów, które zazwyczaj współistnieją, by
    ją udawać trzeba wiedzieć jakie objawy ma jaka choroba. Ale to i tak nie
    wszystko.
    Ja miałem dość dawno psychiatrię sądową i niewiele pamiętam, ale pamiętam że nie
    jest łatwo udawać. Bliżej Ci tego nie wyjaśnień i dlatego odsyłam do fachowców.
    Jeśli idzie o mnie to EOT.

    --
    JOHNSON :)