  • Data: 2004-08-30 18:20:53
    Temat: Re: Jakie są moje szanse wobec sprytnego przestepcy?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Madab napisał(a) w wiadomości
    > Prokuratura umorzyła śledztwo z powodu stwierdzenia niepoczytalnosci .
    > Złożyłem poniższe zażalenie w którym zawarłem podstawowe kwestie z całej
    > historii.
    > Jakie mam szanse wobec biegłych psychiatrów?
    > Co o tym sądzicie?
    > Pozdrawiam
    > Arek
    >
    > Zażalenie
    > Składam zażalenie odnośnie Postanowienia o umorzeniu śledztwa o sygn. Ds.
    > XXXX/04 przeciwko D. Xkowskiemu.
    > Uważam, że są podstawy do wniesienia aktu oskarżenia przeciwko w/w, który w
> [...]

    Z takim zażaleniem twoje szanse są żadne.
    Wbrew temu co twierdzisz nie jest łatwo udawać psychicznie chorego. A
    praktycznie to niemozlwie w trakcie obserwacji w szpitalu (a tu jak rozumiem
    taka była).
    Trzeba mieć wielką wiedzę z zakresu psychiatrii.

    --
    JOHNSON :)