    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie prawa ma policja?
    Date: Wed, 19 Aug 2009 10:56:20 -0500

    Robert Tomasik wrote:

    > Dopisałem, ze się zgadzam. Prowadzenie jakiejś akcji policyjnej w
    > sytuacji, gdy tożsamość sprawcy jest znana spowodowało by większe
    > zamieszanie i większe zagrożenie, niż jej brak i uważam, ze generalnie
    > odstąpienie od niej jest słuszną decyzją.

    Nie. Chodziło mi o dalszą część.
    Że przez najbliższych kilka-kilkanascie lat nic się nie ruszy dopoki
    ktoś wysoko postawiony komuś na odcisk nie nadepnie. Wóczas sprawa
    nabierze rozpędu.

    Ja już mam dwie sprawy tego typu za sobą. Gościu jest nie do ruszenia bo
    krótko mówiąc policji hałas nie przeszkadza, bo nie pod ich oknami się drą.