  • 1. Data: 2007-04-18 16:05:48
    Temat: Jakie prawa ma firma
    Od: "Omni" <o...@w...pl>

    Wiele przeczytałem na temat praw "konsumenta" i wielokrotnie z nich
    korzystałem, ale

    jakie mam prawa, jeżeli kupuję coś "na firmę".

    Otóż kupiłem pewną rzecz elektroniczną na allegro. Fabrycznie zapakowana.
    Okazało się, że jest zepsuta.

    Czy mogę żądać od sprzedawcy (też firma) wymiany na nowy, czy muszę czekać
    na "łaskawe" rozpatrzenie reklamacji ?

  • 2. Data: 2007-04-18 16:06:23
    Temat: Re: Jakie prawa ma firma
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.04.2007 Omni <o...@w...pl> napisał/a:
    > Czy mogę żądać od sprzedawcy (też firma) wymiany na nowy, czy muszę czekać
    > na "łaskawe" rozpatrzenie reklamacji ?

    Kodeks cywilny, poszukaj części o rękojmi.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-04-18 16:29:58
    Od: "Omni" <o...@w...pl>

    > Kodeks cywilny, poszukaj części o rękojmi.
    > --

    Znalazłe, poczytałem - dzięki.

    Ale... jest jakiś termin, ile może trwać taka reklamacja?

  • 4. Data: 2007-04-18 16:40:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Znalazłe, poczytałem - dzięki.
    >
    > Ale... jest jakiś termin, ile może trwać taka reklamacja?

    Wiesz, dawno nie czytałem tego i prawdę mówiąc - nie chce mi się szukać. A
    Ty chyba masz już otwarte. :) Poczytaj - musi tam być określone.

  • 5. Data: 2007-04-18 22:52:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.04.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
    > Wiesz, dawno nie czytałem tego i prawdę mówiąc - nie chce mi się szukać. A
    > Ty chyba masz już otwarte. :) Poczytaj - musi tam być określone.

    ZCP nie musi i nie jest.

    --
    Marcin