  • Data: 2006-07-13 07:38:54
    Temat: Re: Jakie mozliwosci obrony??
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bart" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e93roa$2jp$1@news.onet.pl...
    > Zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej, przy tej okazji zostal
    > mi sprawdzony aparat telefoniczny,
    > ktory ku mojemu osupieniu okazal sie kradziony... W związku z tym zostalem
    > zatrzymany.. Pod paragrafem 284&1K.K
    > Czy istnieje jakieś wyjście z tej kłopotliwej sytuacji.. Dodam, ze nigdy
    > nie bylem karany, pracuje. Telefon został
    > (niestety) kupiony na bazarze.. Nie posiadam żadnego rachunku... Z gory
    > dziękuje za każdą odpowiedź..

    Kupując oczywiście nawet do głowy Ci nie przyszło, że gościu sprzedający
    telefony dobrej klasy sprzedaje je poniżej ceny zakupu ?
    I nie wiedziałes, nawetr sie nie domyslałeś ze jest kradziony.
    Następnym razem jak trafi sie okazja pomyśl i nie kupuj na bazarze a w
    sklepie. Może i przepłacisz ale nie bedzie kradzione.