  • Data: 2002-01-28 14:48:21
    Temat: Re: Jaki wat za internet, 7 czy 22 % ?
    Od: "Marek" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A oto fragment listu jaki przed chwilą dostałem od firmy IDS.

    > Korzystałem z Państwa numeru 0209274 i TP naliczyła mi 22% VAT na
    połączenia
    > z internetem. Jeśli Sejm uchwalił 7% VAT na tego typu usługi to czy TP ma
    prawo >liczyć większy podatek?
    Jest dokładnie tak jak ustalił Sejm.

    > Reklamacja nic nie dała, nie widzą do niej
    > podstaw. Co powinienem w tej sprawie zrobić i jak rzeczywiście jest.
    Reklamować a podstawą jest to co uchwalił Sejm.
    Niestety historia się powtarza - niektóre rejony źle naliczają VAT i nic na
    to nie możemy poradzić.

    Więc tylko reklamować, reklamować i jeszcze raz reklamować.