    From: "Marek" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaki wat za internet, 7 czy 22 % ?
    Date: Sat, 26 Jan 2002 11:39:21 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@pa206.lodz-zubardz.sdi.tpnet.pl

    >Jeżeli nie ma - to też złoż reklamacje i sam jestem ciekaw rezultatu.

    Ja składałem taką reklamację i dostałem jedną z szablonowych odpowiedzi. Na
    pytanie i prośbę wyjaśnienia sprawy naliczanego podatku odpisali, że
    przeprowadzona kontrola nie wykazała usterek a liczba zliczanych jednostek
    się zgadza. Ciekawe czy w ogóle przeczytali mój tekst bo odpowiedź jest
    "lekko" nie na temat. Tak przy okazji. Może ma ktoś propozycję jak tą sprawę
    rozwiązać.