  • Data: 2009-08-12 12:38:23
    Temat: Re: Jaki paragraf na komornika?
    Od: pwz <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Hm, liczyłem na coś subtelniejszego :-) Naprawdę nic innego się nie da?

    No skoro do prokuratury, to bym chyba od tego zaczął... Natomiast jeżeli
    chcesz delikatniej, to jest śjakaś procedura zażalenia na postępowanie
    komornika, ale jak i do kogo itd. - nie mam pojęcia...

    > Jeśli komornik ma siedzibę w Warszawie, przy Targowej 33, to która prokuratura
    > będzie właściwa?

    Strzelałbym w praską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa Warszawa
    Praga-Północ (albo Praga-Południe -> spróbuj sprawdzić ich właściwość
    tutaj: http://www.powp.pl/index.php?cmd=chg_page&page=organ
    izacja).

    Powodzenia
    pwz