  • 1. Data: 2005-08-22 15:36:10
    Temat: Jaki paragraf ?
    Od: Srokus <s...@N...pl>

    Witam,
    Sytuacja wygląda tak. Kolega oddawał mocz w miejscu publicznym :) Został
    złapany przez Policję. W sądzie grodzkim była rozprawa (bez jego
    udziału) i dostał 150 zł kary, którą oczywiście zapłacił.
    Czy ten fakt uniemożliwia mu staranie się o pracę w Policji ? Na
    podstawie jakiego paragrafu którego kodeksu został ukarany ? Czy w
    rozumieniu naszego prawa jest on już osobą karaną i w związku z tym czy
    może dostać zaświadczenie o niekaralności ? Czy to zdarzenie jest
    odnotowane w jakichś kartotekach czy innych bazach danych Policji lub
    sądów ?

    Z góry dziękuję
    Srokus

  • 2. Data: 2005-08-22 15:58:56
    Temat: Re: Jaki paragraf ?
    Od: "Bungo" <b...@U...pl>

    Użytkownik "Srokus" <s...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złapany przez Policję. W sądzie grodzkim była rozprawa (bez jego
    > udziału) i dostał 150 zł kary, którą oczywiście zapłacił.

    to znaczy przyznal sie do popelnienia wykroczenia...

    > Czy ten fakt uniemożliwia mu staranie się o pracę w Policji ?

    kandydaci musza miec "nieskazitelna opinie"...

    Na
    > podstawie jakiego paragrafu którego kodeksu został ukarany ?

    ??? naprawde jestes tak zielony??? kodeks wykroczen,
    "paragraf" znajdziesz bez trudu we wniosku o ukaranie,
    ktory zapewne dostal do domu wraz z wyrokiem nakazowym sadu.
    wystarczy umiec czytac...

    Czy w
    > rozumieniu naszego prawa jest on już osobą karaną i w związku z tym czy
    > może dostać zaświadczenie o niekaralności ?

    jest karany za popelnienie wykroczenia

    Czy to zdarzenie jest
    > odnotowane w jakichś kartotekach czy innych bazach danych Policji lub
    > sądów ?

    oczywiscie, az do przedawnienia

    Bungo

  • 3. Data: 2005-08-22 16:08:23
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > zaświadczenie o niekaralności ? Czy to zdarzenie jest odnotowane w jakichś
    > kartotekach czy innych bazach danych Policji lub sądów ?

    Co ty nikt takich bzdur nie bedzie sprawdzal, a w krs sa tylko przestepstwa.

  • 4. Data: 2005-08-22 16:46:39
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Bungo" <b...@U...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie, az do przedawnienia

    Chyba zatarcia ukarania.

  • 5. Data: 2005-08-22 19:22:09
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Heming napisał(a):

    > Co ty nikt takich bzdur nie bedzie sprawdzal, a w _krs_ sa tylko przestepstwa.

    gdzie? :)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 6. Data: 2005-08-22 19:32:01
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > gdzie? :)

    Ok, krk of kors. Akurat slecze na gihem i pewnie stad ta pomylka :)

  • 7. Data: 2005-08-23 14:53:07
    Od: "Bungo" <b...@U...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Bungo" <b...@U...pl> napisał w wiadomości