  • 1. Data: 2005-08-22 14:25:55
    Temat: Okulary - KOmputer
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Witam
    Chciałem sie zapytać co jest wumagane aby zwrocic sie do pracodawcy o kupno
    okularow ochronnych do pracy przy komputerze.
    Pracuje dziennie po 8-9 godzin i podobno trzeba miec wade wzroku aby zaklad
    finansowal okulary ochronne.
    Czy ktos moze mi odpowiedziec ?

    Pozdrawiam Serdecznie

  • 2. Data: 2005-08-22 14:51:27
    Temat: Re: Okulary - KOmputer
    Od: "Piotr" <b...@o...pl>

    > Chciałem sie zapytać co jest wumagane aby zwrocic sie do pracodawcy o
    > kupno okularow ochronnych do pracy przy komputerze.

    A czy prowadzac wlasna dzialalnosc tez mozna wrzucic w koszty zakup szkiel
    lub soczewek kontaktowych do pracy przy komputerze?

  • 3. Data: 2005-08-22 16:23:50
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Chciałem sie zapytać co jest wumagane aby zwrocic sie do pracodawcy o
    > kupno
    > okularow ochronnych do pracy przy komputerze.

    A przed czym chcesz się chronić?! I niby w jaki sposób do jasnej cholery?
    "Okularami ochronnymi do pracy przy komputerze"? Możesz się zwrócić o kupno
    nowego monitora np jeśli stary bardzo mruga (<85 Hz) ale w jaki sposób mogą
    Ci pomóc okulary ochronne????

  • 4. Data: 2005-08-22 17:00:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Piotr wrote:

    > A czy prowadzac wlasna dzialalnosc tez mozna wrzucic w koszty zakup szkiel
    > lub soczewek kontaktowych do pracy przy komputerze?

    W koncu jestes swoim pracodawca :) Czy jakos tak :)

    Generalnie w koszta mozesz wszystko wrzucic, co potem mozesz wykazac
    przed US, ze bez tego nie mialbys przychodu. Powstaje pytanie - czy bez
    okularow zrobisz cokolwiek na komputewrze? Ja nie zrobie... Widze wielka
    kolorowa plame :)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 5. Data: 2005-08-22 17:29:38
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 22 Aug 2005 18:23:50 +0200,
    Michał <m...@o...pl> screamed:

> [...]
    > nowego monitora np jeśli stary bardzo mruga (<85 Hz) ale w jaki sposób mogą

    Nie trzeba do tego jasnej cholery. Wystarczy zamiana zwykłych okularów
    na takie z powłoką antyrefleksyjną.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 19:28:58 user up 10711 days, 7:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Death is just life's way of telling you you've been fired.

  • 6. Data: 2005-08-22 18:58:23
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Nie trzeba do tego jasnej cholery.

    Racja. Sorki.

    > Wystarczy zamiana zwykłych okularów
    > na takie z powłoką antyrefleksyjną.

    Dobre dla kierowców. Do starego monitora bardziej się filtr polaryzacyjny
    przyda, a nowe mają powłoki antyodblaskowe.

  • 7. Data: 2005-08-22 19:46:57
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    Użytkownik "Piotr" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A czy prowadzac wlasna dzialalnosc tez mozna wrzucic w koszty zakup szkiel
    > lub soczewek kontaktowych do pracy przy komputerze?

    akurat soczewki kontaktowe nie są najlepszym pomysłem do pracy przy
    komputerze

    MaW

  • 8. Data: 2005-08-23 06:38:36
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Mon, 22 Aug 2005 16:25:55 +0200, Tomasz napisał(a):

> [...]
    > okularow ochronnych do pracy przy komputerze.
    > Pracuje dziennie po 8-9 godzin i podobno trzeba miec wade wzroku aby zaklad

    Pracodawca przed dopuszczeniem cię do pracy powinien skierować cię na
    badania m.in. do okulisty - byłeś?
    Jeśli okulista stwierdzi konieczność stosowania okularów na twoim
    stanowisku w związku ze stanem twojego wzroku - wówczas pracodawca może ci
    coś dofinansować.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2005-08-23 07:16:02
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Waldemar \"Jakec\" Bulkowski wrote:

    > coś dofinansować.

    coś oznacza przeważnie szkła w 100% i najtansze oprawki...

  • 10. Data: 2005-08-23 15:58:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> niebacznie
    popelnil news:gp4bvdwu2c4d$.jrsidri0jyzt.dlg@40tude.net:

    > Jeśli okulista stwierdzi konieczność stosowania okularów na
    > twoim stanowisku w związku ze stanem twojego wzroku - wówczas
    > pracodawca może ci coś dofinansować.
    Nie dofinansować, a "zapewnić". Tak jak kask, rękawice, gumofilce,
    fartuch ochronny - sprzęt ochrony osobistej to się AFAIR nazywa.
    A ma zapewnić nie dlatego, że masz słaby wzrok (wadę) a
    dlatego żeby Ci się ten wzrok od komputra nie pogorszył.

    --
    pozdro
    poreba