    From: MarcinS <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki okres wypowiedzenia
    Date: Fri, 19 Aug 2005 18:37:09 +0200

    Joanna napisał(a):

    > Naprawdę myślisz, że zapyta: "Panie X, co Pan robił przez ostatnie 6
    > miesięcy??? Nie pracował Pan?? Poproszę o świadectwo..."

    słucham?

    rozumiem, że ma zataić że wcześniej pracował?
    Także w kadrach itd itd?

    > Zapis "rozwiązaniu zgodnie z KP" znaczy, że powołuja się na art. 33 KP:
    > " Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy,
    > strony m o g ą (!) przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania
    > tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem."
    >
    > a jeżeli nie przewidziały to znaczy, że nie uznały za stosowne skorzystać z
    > tej możliwości. Sprawa jest jasna?

    Nie dla mnie.

    Po pierwsze zwróć uwagę najpierw na rt. 300 kp. później na art. 65§2kc.

    W umowie na czas okreslony strony moga przewidziec dopuszczalnosc
    wczesniejszego jej rozwiązania - tak mowi kp.

    Strony w umowie piszą:
    Niniejsza umowa moze byc rozwiązana zgodnie z kp.

    Moim zdaniem strony w ten sposób przewidziały dopuszczalnosc
    wczesniejszego rozwiazania umowy.
    O wypowiedzeniu nie pisały, bo itak może być 2 tygodnie, więc po co to
    powtarzać za kodeksem?

    I nie pisz wacpanna o jasnych sprawach bo na mej dawnej uczelni
    zakwestionowano zdania: "Clara non sunt interpretanda" ;)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75