  • 1. Data: 2006-08-03 20:04:07
    Temat: Jaka kara?
    Od: <p...@w...pl>

    Witam

    Sprawa wygląda tak , osoba X w styczniu 2006 r kupuje auto ale zapomina o
    zgłoszeniu sie do US w celu oplacenia podatku. Jezeli zglosi sie teraz i
    bedzie chciala go opłacic.Jakieś odsetki karne?

    Dziekuje za wszelkie komentaże

  • 2. Data: 2006-08-03 20:19:48
    Temat: Re: Jaka kara?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > zgłoszeniu sie do US w celu oplacenia podatku. Jezeli zglosi sie teraz i
    > bedzie chciala go opłacic.Jakie? odsetki karne?

    No siłą rzeczy powinna zapłacic odsetki. Byc moze jesli jakis nadgorliwy
    urzednik zechce dorobic premię to jeszcze dowalą mu jakąs opłatę/mandat.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-08-04 08:05:40
    Od: *Konrad* <f...@p...onet.pl>

    p...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zgłoszeniu sie do US w celu oplacenia podatku. Jezeli zglosi sie teraz i
    > bedzie chciala go opłacic.Jakieś odsetki karne?

    Ja spóźniłem się dwa dni....

    Dostałem 200 zł mandatu i tyle.

    Jeżeli zwłoka jest dłuższa to na pewno każą jeszcze odsetki zapłacić...

    Konrad

  • 4. Data: 2006-08-04 11:00:28
    Od: BartekK <s...@d...org>

    p...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zgłoszeniu sie do US w celu oplacenia podatku. Jezeli zglosi sie teraz i
    > bedzie chciala go opłacic.Jakieś odsetki karne?
    odsetki urzedowe chyba
    Ja kiedys sie zapomnialem o rok, rejestracja malucha ;), zaplacilem w
    sumie o pare zlotych wiecej.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2006-08-04 19:53:30
    Od: wombi <j...@d...pl>

    p...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > zgłoszeniu sie do US w celu oplacenia podatku. Jezeli zglosi sie teraz i
    > bedzie chciala go opłacic.Jakieś odsetki karne?

    Niech osoba X rownoczesnie:
    1.Zlozy deklaracje PCC-1,
    2.Wplaci podatek wraz z odsetkami (kalkulator znajdziesz np. na
    www.infor.pl),
    3.Zlozy pismo w ktorym wyrazi czynny zal (niech sie pokaja przed urzedem).

    Moze to pozwoli uniknac odpowiedzialnosci, choc zalezy to od uznania US
    i dlatego nie wiem czy zadziala :).

  • 6. Data: 2006-08-05 17:54:25
    Od: stern <s...@0...pl>

    wombi napisał(a):

> [...]
    > www.infor.pl),
    > 3.Zlozy pismo w ktorym wyrazi czynny zal (niech sie pokaja przed urzedem).

    a g***
    jeśli zrobi dwa pierwsze a nadto jednoczesnie zlozy pismo w ktorym
    przyzna się do wykroczeniai wyjasni istotne okolicznosci jego
    popelnienia to nie podlega karze.

    w art. 16 kks nie ma nic o kajaniu się. :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-08-05 18:26:08
    Od: wombi <j...@d...pl>

    stern napisał(a):
    >to nie podlega karze.

    Bardzo dobrze.Chociaz dla urzednikow to dostatecznie :)