  • 1. Data: 2006-08-03 18:42:10
    Temat: Pozwolenie na budowę
    Od: Maksymilian Dutka <m...@u...onet.pl>

    Witam wszystkich, z pewnych źródeł dowiedziałem się iż budowa domu nie
    może być ciągnięta w "nieskończoność", czy te informacje są prawdziwe?

    Jedynie co znalazłem na ten temat to:
    "Pozwolenie na budowę traci ważność, jeżeli budowa nie została
    rozpoczęta przed upływem 2 lat od dnia, w którym nastąpiło jego
    uprawomocnienie lub budowa została przerwana na czas dłuższy niż 2 lata."

    Jednak powyższy zapis mówi tylko o konieczności postępów w budowie, i
    niema wpływu na termin "odbioru budynku".

    Pozdrawiam
    Maksymilian Dutka

  • 2. Data: 2006-08-03 19:17:01
    Temat: Re: Pozwolenie na budow
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jednak powyższy zapis mówi tylko o konieczności postępów w budowie, i

    Dokladnie tak ... wystarczy raz na dwa lata zrobic wpis w dzienniku
    budowy i mozna tak całe zycie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-08-03 20:28:03
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Dokladnie tak ... wystarczy raz na dwa lata zrobic wpis w dzienniku
    > budowy i mozna tak całe zycie.

    oczywiscie to racja ja uzyskałem pzwolenie w 1998 roku a w tym dopiero
    zrobilem odbiór
    wpis do dziennika co troche nie rzadzie niz dwa lata przy okazji
    wykorzystywalem duza ulge budowlaną odliczenie od dochodu ,likwidowalem
    kilka ksiazeczek mieszkaniowych i jeszcze teraz przed zakonczeniem b
    udowy wzialem na nia kredyt hipoteczny spory bez zaswiadczen odochodach
    he,he,he,