  • 1. Data: 2006-08-03 19:00:38
    Temat: Znak handlowy
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, mam prawo dowiedziec sie pelnej nazwy firmy, ktora jest
    wlascicielem danego sklepu czy tez nie? Gdzie moge znalezc informacje nt
    ewentualnej/ych ustaw?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz vel "Karol Y"

  • 2. Data: 2006-08-03 23:20:48
    Temat: Re: Znak handlowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli w sklepie jest kasa fiskalna, to kup cokolwiek. Nazwę znajdziesz na
    paragonie. Jeśli nie ma, to zażądaj rachunku. Tam również będzie nazwa.

  • 3. Data: 2006-08-04 19:27:25
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jeśli w sklepie jest kasa fiskalna, to kup cokolwiek. Nazwę znajdziesz
    > na paragonie. Jeśli nie ma, to zażądaj rachunku. Tam również będzie nazwa.

    No tak, ale co gdy ja mam takich sklepow do "obejscia" setki? Czy nie
    jest tak, ze znak handlowy musi byc podany naprosbe klienta i nie mozna
    go ukrywac?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz vel "Karol Y"

  • 4. Data: 2006-08-04 19:42:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No tak, ale co gdy ja mam takich sklepow do "obejscia" setki? Czy nie jest
    > tak, ze znak handlowy musi byc podany naprosbe klienta i nie mozna go ukrywac?

    Co to jest "znak handlowy"?

  • 5. Data: 2006-08-05 13:22:03
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Co to jest "znak handlowy"?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_handlowy - niech bedzie, ze jednak to
    nazwa marki jaka firma sobie przyjmie, ale czy nazwa firmy/wlasciciela
    sklepu to jakas tajemnica? :/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz vel "Karol Y"