    From: "Pussy" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zalozyc panstwo
    Date: Mon, 7 Apr 2003 13:12:53 +0200

    wg prawa miedzynarodowego,zeby jakis kawalek ziemi nazwac panstwe. Moze
    inaczej, zeby na tej ziemi powstalo panstwo, musi ona byc niezamieszkala
    (np. bezludna wyspa), zaznaczyc obszar, ze to TY wlasnie odkryles i
    "zasiedziales" ten teren. Moze to byc np. kawalek ladu, który wylonil sie z
    morza........ Twoje panstwo musi byc uznane przez inne panstwa.......... no
    itd. Polecam podreczniki akademickie z prawa miedzynarodowego publicznego.
    Temat: "suwerennosc panstw i zasady samostanowienia".

    Uzytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci