  • 1. Data: 2008-03-15 08:19:13
    Temat: Jak wyrwać od sądu zwrot kosztów podróży samochodem? :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Pojechałem (350km w jedną stronę) do sądu, jako świadek, swoim samochodem.
    Spaliłem paliwa za ok 150 zł. Bilet IC (nie było innego publicznego środka
    transportu, który w tym dniu zdołałby dowieźć mnie na czas na tę rozprawę)
    kosztowałby mnie 180 zł za drugą klasę, a cała wycieczka trwałaby przez to
    w sumie dwa razy dłużej.

    Co napisać sądowi, żeby oddał mi moje cholerne 150 zł? Tylko mi nie
    piszcie, że mogłem pojechać tym intercity za 180 zł. ;) Pani w
    sekretariacie nawijała coś o fakturach za paliwo - ale to przecież
    idiotyczne, ja faktur za paliwo mogę przynieść dowolną ilość na dowolną
    kwotę - dużo jeżdżę. Wątpię, żeby sam fakt posiadania faktur za paliwo był
    podstawą do wypłaty tego zwrotu.

    Sprawa pilna, mam jeszcze dwa dni na wysłanie wniosku. ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2008-03-15 11:58:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnftn1h5.hlc.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    Wziąć pieniądze za przejazd koleją. Będziesz do przodu o 30 zł na
    amortyzacje pojazdu.

  • 3. Data: 2008-03-15 12:28:02
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    .

    > Wziąć pieniądze za przejazd koleją. Będziesz do przodu o 30 zł na
    W ubiegłym roku pani zarządała biletów i miała wątpliwości dalczego
    pośpieszny a nie zwykły ,a ponieważ nastęny pociąg miałem ddopiero za 3
    godziny ,a kwota nie była znacząca bo około 50 zł zostawiłem ją na rozwój
    polskich sądów.

    akohoro

  • 4. Data: 2008-03-15 13:10:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.03.2008 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Wziąć pieniądze za przejazd koleją. Będziesz do przodu o 30 zł na
    > amortyzacje pojazdu.

    Pani twierdziła, że bez przedstawienia biletów nie da rady.

    Następnym razem spróbuję podskoczyć na centralny i pogrzebać w koszach na
    śmieci, a nuż ktoś z Bielska jechał... ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2008-03-15 19:41:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 15 Mar 2008 13:10:41 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Pani twierdziła, że bez przedstawienia biletów nie da rady.

    Cholera, wychodzi że najlepiej po otrzymaniu wezwania przesłać pismo z
    prośbą wydania biletu na przejazd, tak żeby sami ustalili środek transportu
    i nie czepiali się o nic.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2008-03-16 08:57:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Samotnik pisze:
    > Pani twierdziła, że bez przedstawienia biletów nie da rady.

    nie słuchaj pani, tylko złóż na piśmie wniosek i poczekaj co z nim zrobią
    nie znam przepisu, który wymagałby przedstawienia biletów czy też faktur
    tylko nie wiem czy dostaniesz za IC, ja bym dał za PKS :)

    KG