  • 1. Data: 2008-03-14 22:59:16
    Temat: obraza, zniewazanie
    Od: tamata <t...@p...pl>

    jest koles ktory juz druga notke na jego dosyc popularnym blogu pisze o
    mojej kolezace obraza ją i znieslawa czy są na to jakies paragrafy?

    http://ztejstronyja.wordpress.com/2008/03/14/zarazil
    a-mnie-hiv-cz2/

  • 2. Data: 2008-03-15 00:17:46
    Temat: Re: obraza, zniewazanie
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > mojej kolezace obraza ją i znieslawa czy są na to jakies paragrafy?
    > http://ztejstronyja.wordpress.com/2008/03/14/zarazil
    a-mnie-hiv-cz2/

    Oj Tomek Tomek ... Natalia zrobi sobie badanie, jak nie bedzie zarazona,
    to kopnie cie w tyłek albo gorzej ... w "przodek" i o tobie zapomni :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-03-16 11:07:50
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tamata" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jest koles ktory juz druga notke na jego dosyc popularnym blogu pisze o
    > mojej kolezace obraza ją i znieslawa czy są na to jakies paragrafy?

> [...]

    No... niezły kit marketingowy. Ale te zapisy z chata to mogłeś lepiej
    spreparować. Mocno skoczyla Ci oglądalność? Pytam z ciekawości. Pewnie
    jakieś 500% odchylenia od średniej. Bannery i popup dały zarobić. ;)
    Dombrek