eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika? › Re: Jak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "JB" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyegzekwować zwrot kosztów od byłego pracownika?
    Date: Thu, 10 Jun 2004 15:54:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <ca9pta$eol$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ca96tb$o5f$1@nemesis.news.tpi.pl> <ca9ns3$l9g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: yf218.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1086876397 15125 80.55.239.218 (10 Jun 2004 14:06:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2004 14:06:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:220186
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przegracie.
    > To nie pracownik odszedł, to wy go zwolniliście (nie przedłużając umowy).
    >
    >
    Hm, kiepsko to wygląda.
    W umowie było: "Jeżeli umowa zostanie zerwana ze strony pracownika lub
    wskutek niewywiązywania się ze zleconych obowiązków, zobowiązuje się on do
    zwrotu kosztów szkolenia."
    Ponieważ nie wywiązywał się z obowiązków umowa nie została przedłużona.
    Czyli jak rozumiem z waszych wypowiedzi, takie sformułowanie nie zabezpiecza
    naszych roszczeń?

    J. Boro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1