  • 21. Data: 2008-05-31 05:56:34
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Johnson pisze:

    > 3000 zł po denominacji, to 0,003 zł (jak dobrze policzyłem), a wiec
    > zaokrąglając do najbliższej jednostki monetarnej - 1 gr.

    A nie powinno być 0,30 zł? Gdy była denominacja zostały skreślone 4
    zera, a nie 6 zer.

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 22. Data: 2008-05-31 07:44:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > 0,003 zł [...]
    > zaokrąglając do najbliższej jednostki monetarnej - 1 gr.

    Dlaczego naciągasz w górę zamiast zaokrąglić zgodnie z zasadami
    matematyki czyli do 0,00? Jest tu jakaś szczególna zasada?

  • 23. Data: 2008-05-31 08:06:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek pisze:

    > Dlaczego naciągasz w górę zamiast zaokrąglić zgodnie z zasadami
    > matematyki czyli do 0,00? Jest tu jakaś szczególna zasada?

    Idź do sądu i spróbuj wpłacić zero złotych.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 24. Data: 2008-05-31 08:11:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rex pisze:

    > A nie powinno być 0,30 zł? Gdy była denominacja zostały skreślone 4
    > zera, a nie 6 zer.

    Od 1932 roku były dwie denominacje z tego co mi wiadomo:
    1950 - ustawa z dnia 28 października 1950 roku o zmianie systemu
    pieniężnego (Dz. U z 1950 roku, nr 50, poz. 459) - tam 1 zł "nowy" = 100
    zł "dotychczasowych".
    1994 - ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku o denominacji złotego (Dz. U. z
    1994, nr 84, poz. 386) - tam 1 PLN = 10000 "starych" złotych.

    Obie denominacje to 6 zer. Źle liczę?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 25. Data: 2008-05-31 08:13:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Idź do sądu i spróbuj wpłacić zero złotych.

    A i powiedz żeby ci pokwitowanie dali :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 26. Data: 2008-05-31 08:50:13
    Od: "HID" <F...@W...PLL>

    > To źle rozumiesz.

    zawsze mozna zwrocic sie o uzasadnienie wyroku - tam powinna byc wlasciwa
    odpowiedz ile ma wplacic

  • 27. Data: 2008-05-31 08:52:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    HID pisze:

    > zawsze mozna zwrocic sie o uzasadnienie wyroku - tam powinna byc wlasciwa
    > odpowiedz ile ma wplacic

    Jakiego wyroku? Nie będzie żadnego wyroku.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 28. Data: 2008-05-31 08:58:27
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Johnson pisze:

> [...]
    > 1994 - ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku o denominacji złotego (Dz. U. z
    > 1994, nr 84, poz. 386) - tam 1 PLN = 10000 "starych" złotych.

    Ok. Nie wiedziałem o denominacji w 1950 roku.

    Czy wniosek, który skieruję do sądu może brzmieć tak:
    --------------
    Wnoszę o złożenie do depozytu sądowego kwoty 0,01 zł (słownie: jeden
    grosz) w celu spłacenia hipoteki kaucyjnej w wysokości 3000 zł, wpisanej
    w roku 1932 na rzecz ....... Jawna Spółka Handlowa, ustanowionej na
    nieruchomości znajdującej się w .........., działka nr......., Księga
    wieczysta nr ......, której jestem właścicielem.

    Czy wszystkie niezbędne informacje są zawarte w tym wniosku? Czy
    uzasadnienie skąd wziąłem jeden grosz jest potrzebne?

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 29. Data: 2008-05-31 09:05:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rex pisze:

> [...]
    > nieruchomości znajdującej się w .........., działka nr......., Księga
    > wieczysta nr ......, której jestem właścicielem.

    Na pewno nie tak. Musisz uzasadnić że nie znasz wierzyciela i takie tam.
    Myślę że naprawdę powinien iść do prawnika.
    Nie ryzykujesz 1 gr. Sama opłata sądowa to 100 zł + 500-1000 zł na
    ogłoszenia które są obligatoryjne, gdy brak wierzyciela.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 30. Data: 2008-05-31 09:21:38
    Od: "HID" <F...@W...PLL>

    > Jakiego wyroku? Nie będzie żadnego wyroku.
    masz racje , chodzilo mi o uzasadnienie stanowiska sadau - o takie chyba
    mozna sie zwrocic ?