eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową › Re: Jak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową
  • Data: 2005-04-15 09:24:35
    Temat: Re: Jak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Z księgarni internetowej "NEPO" zamówiłem sobie "Wiedźmina" - całość, a
    > co.
    > No i przyszło; w twardej okładce i wszystko w etui - tylko pogniecionym.
    > Wysłałem ( nie od razu- po kilku dniach) z powrotem z reklamacją do W-wy
    > (adres księgarni).
    > Zanim wysłałem do nich reklamację - upewniłem się mailem, czy to coś w
    > ogóle da. Odpowiedź była pozytywna: proszę przesłać na nasz zkoszt.
    > DZisiaj, w trakcie rozmowy telefonicznej inny, bardzo niegrzeczny pan
    > zwalił wszystko na Pocztę Polską.( Paczki z moimi książkami jeszce nie
    > dostał i jej nie widział).
    > JA uważam, ze to oni ponoszą za to odpowiedzialność.? Tak jest, czy nie???
    >
    > Jak to wszystko wygląda od strony prawnej; może się ktoś orientuje??
    > Może Ktoś już miął jakieś przeboje z reklamacjami w Internecie i może cos
    > mi podpowiedzieć?
    > Gdzie mogę się w takiej sytuacji zwrócić?
    > Jak im napsuć krwi, jeżeli sprawy postawione zostaną na ostrzu noża?

    a byla paczka pognieciona czy tylko ksiazki (etui) ? Bo jak to pierwsze to
    mial racje.

    P.



    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1