eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową › Jak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową
  • Data: 2005-04-15 08:54:40
    Temat: Jak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową
    Od: demichu <d...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Wszystkich!

    Z księgarni internetowej "NEPO" zamówiłem sobie "Wiedźmina" - całość, a co.
    No i przyszło; w twardej okładce i wszystko w etui - tylko pogniecionym.
    Wysłałem ( nie od razu- po kilku dniach) z powrotem z reklamacją do W-wy
    (adres księgarni).
    Zanim wysłałem do nich reklamację - upewniłem się mailem, czy to coś w
    ogóle da. Odpowiedź była pozytywna: proszę przesłać na nasz zkoszt.
    DZisiaj, w trakcie rozmowy telefonicznej inny, bardzo niegrzeczny pan
    zwalił wszystko na Pocztę Polską.( Paczki z moimi książkami jeszce nie
    dostał i jej nie widział).
    JA uważam, ze to oni ponoszą za to odpowiedzialność.? Tak jest, czy nie???

    Jak to wszystko wygląda od strony prawnej; może się ktoś orientuje??
    Może Ktoś już miął jakieś przeboje z reklamacjami w Internecie i może cos
    mi podpowiedzieć?
    Gdzie mogę się w takiej sytuacji zwrócić?
    Jak im napsuć krwi, jeżeli sprawy postawione zostaną na ostrzu noża?

    Dzięki serdeczne za wszystkie rady i uwagi
    Pozdrawiam
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1